زمان بازی پرسپولیس و الشارجه امارات

0

پرسپولیس و الشارجه  در حالی به مصاف هم می روند که دو تیم برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، به پیروزی در این بازی نیاز دارند.

هفته ششم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا
پرسپولیس ایران – الشارجه امارات
پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۰
ورزشگاه اجوکیشین سیتی قطر

وضعیت دو تیم

پرسپولیس با نتیجه بازی گذشته اش، نیاز دارد تا از این بازی با دست پر بیرون رود و پیروز شود. سرخ ها در هفته اول برابر الدحیل با نتیجه ۲ بر ۰ شکست خوردند و در هفته دوم نیز با نتیجه ۲-۲ برابر الشارجه امارات متوقف شدند. سرخ ها در بازی سوم و چهارم نیز با نتایج ۱ بر ۰ التعاون را شکست دادند. شارگدان یحیی گل محمدی در هفته چهارم با نتیجه ۱ بر ۰ مغلوب الدحیل شدند و برای صعود به مرحله بعد، باید فردا پیروز میدان شوند.

 

در آن سوی میدان الشارجه امارات با ۷ امتیاز در رده دوم جدول جای دارد. اماراتی ها در هفته اول برابر التعاون با نتیجه ۱ بر ۰ شکست خوردند. آن ها در هفته دوم با نتیجه تساوی ۲-۲ برابر پرسپولیس متوقف شدند و در هفته سوم از الدحیل با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خوردند اما در هفته چهارم جبران کردند و این تیم را ۴ بر ۲ شکست دادند. شاهکار این تیم در آخرین هفته بود که ۶ بر ۰ التعاون را شکست دادند و به این بازی رسیدند.

الشارجه در صورت ناکامی التعاون برابر الدحیل، با یک تساوی نیز می تواند صعود کند. اما اگر شکست بخورند، این پرسپولیس است که می تواند راهی مرحله بعد شود.

بدالعزیز العنبری سرمربی الشارجه در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: ما مدت‌های زیادی بود که به میدان نرفته بودیم و به همین دلیل اشتیاق فراوان داشتیم که در میدان به پیروزی رسیم.

وی ادامه داد: بازی مقابل التعاون با بازی مقابل پرسپولیس کاملاً متفاوت بود. پرسپولیس فضای خالی در زمین برای ما باقی نخواهد گذاشت و باید از کوچکترین فرصت بیشترین استفاده را ببریم تا در پایان شادمان از زمین خارج شویم.

همچنین عادل الحسانی دروازه‌بان تیم فوتبال الشارجه در این نشست خبری گفت: نقش من در رابطه با هدایت خط دفاعی روی ضربات ایستگاهی است.  قبلاً مقابل پرسپولیس بازی کردم و تمام تمرکز خودمان را روی آنها خواهیم داشت تا بتوانیم به پیروزی برسیم و راهی مرحله بعد شویم.

دروازه بان الشارجه تاکید کرد: در آخرین بازی‌ (تیم شارجه مقابل تعاون عربستان) سه امتیاز شیرین گرفتیم و باید آن را فراموش کنیم. نمی توانیم در آن برد ۰-۶ زندگی کنیم. عدم نتیجه‌گیری مقابل پرسپولیس آن پیروزی را بی ارزش خواهد کرد.
در تیم منتخب هفته دوم دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا نام ۴ بازیکن الشارجه وجود دارد، این درحالی است که از بین ۴ تیم ایرانی تنها نام مدافع شهر خودرو در ترکیب تیم منتخب هفته به چشم می آید.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم منتخب هفته دوم دور برگشت را اعلام کرد که الشارجه بیشترین بازیکن را در این ترکیب دارد. تیم اماراتی ۴ بازیکن در تیم منتخب هفته دارد و به این به خاطر پیروزی پر گل این تیم در دیدار برابر التعاون عربستان بود.

الشارجه توانست التعاون را با ۶ گل در هم بکوبد تا نشان دهد که شانس بالایی برای صعود به دور بعد دارد.

در تیم منتخب هفته دوم تنها نام یک بازیکن ایرانی به چشم می آید و او کسی جز محمد علی فرامرزی مدافع شهر خودرو نیست که بازی خوبی را برابر الهلال به نمایش گذاشت.

ویلتون سوارز، ایگور کوناردو، کایو لوکاس و وخالد ابراهیم نام چهار بازیکن الشارجه هستند که در ترکیب تیم منتخب نام آنها به چشم می آید.

در این ترکیب نام مازن فیاض بازیکن الشرطه که تک گل این تیم را برابر استقلال به ثمر رساند وجود دارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک
شجاع خلیل زاده
محمد حسین کنعانی‌زادگان
سعید آقایی (سیدجلال حسینی)
میلاد سرلک
احمد نوراللهی
بشار رسن
سیامک نعمتی
احسان پهلوان
وحید امیری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ