تبدیل پی دی اف به اکسل فارسی آنلاین بدون بهم ریختگی

0

تبدیل pdf به اکسل بدون بهم ریختگی ، تبدیل pdf به اکسل اندروید ، مشکل تبدیل pdf به excel ،تبدیل pdf به اکسل پرتابل ،افزونه تبدیل pdf به اکسل ،نرم افزار تبدیل اسکن به اکسل ، قرار دادن فایل پی دی اف در اکسل convert pdf to excel

روش تبدیل پی دی اف به اکسل

می‌توان فایل پی دی اف را بصورت آنلاین به اکسل از طریق سایت‌های زیر تبدیل کرد:

سرویس آنلاین smallpdf

پس از ورود به سایت https://smallpdf.com/pdf-to-excel فایل pdf موردنظر را داخل صفحه سبز رنگ بکشید (Drag & Drop) و یا بر روی قسمت choose file کلیک کنید و فایل موردنظر را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا آپلود فایل به اتمام برسد.
در پنجره باز شده گزینه Convert to excel را انتخاب کنید و دکمه Choose option را بزنید و در انتها در صفحه جدید دکمه دانلود را بزنید تا فایل اکسل کانورت شده دانلود شود.

سرویس آنلاین altoconvertpdftoexcel

پس از ورود به سایت https://altoconvertpdftoexcel.com/ فایل pdf موردنظر را داخل صفحه سبز رنگ بکشید (Drag & Drop) و یا بر روی دکمه choose file کلیک کنید و فایل موردنظر را انتخاب کنید.
پس از اتمام آپلود فایل بر روی دکمه Convert Now کلیک کنید و در پنجره باز شده فایل اکسل کانورت شده را دانلود کنید.

سرویس آنلاین ilovepdf

وارد سایت https://www.ilovepdf.com/pdf_to_excel شوید و بر روی دکمه Select Pdf File کلیک کنید و فایل pdf موردنظر را انتخاب کنید سپس در پنجره باز شده دکمه Convert to excel در پایین صفحه را بزنید. در انتها با کلیک بر روی دکمه Download excel فایل اکسل را دانلود کنید.

نکات حرفه ای کامپیوتر نرم افزارهای کاربردی کامپیوتر مطالب کم یاب مشکل تبدیل pdf به excel تبدیل pdf به اکسل اندروید تبدیل pdf به اکسل بهترین ترفندها آموزش کامپیوتر آموزش اکسل

تبدیل pdf to excel نرم افزار و اپلیکیشن

نرم افزار PDF to Excel Converter

پسورد فایل : www.patoghu.com

بهترین نرم افزار موجود در تمام دنیا برای تبدیل فایل های پی دی اف به اکسل است. کار کردن با آن بسیار راحت است. مانند تصویر بالا گزینه بالا سمت چپ Add PDF را انتخاب می کنید و سپس گزینه Convert را کلیک می کنید. همین!

اپلیکیشن اندروید

بهترین اپلیکیشن ساخته شده به این منظور است که در گوشی اندروید پی دی اف را به اکسل تبدیل می کند. برخلاف دیگر نرم های مشابه معرفی شده توسط دیگر سایت ها هیچ گونه به هم ریختگی پس از تبدیل به وجود نمی اید و فایل های دریافت شده در بالاترین کیفیت در حافظه ی دستگاهتان ذخیره می شوند. کافی ست مانند تصویر بالا روی گزینه + کلیک کنید و فایل پی دی اف تان را انتخاب کنید تا به اکسل تبدیل شود.

نکات مهم 

  • اگر هیچ یک از ۳ روش زیر موثر نبود، هیچ راه دیگری نیز وجود نخواهد داشت و فقط برای تبدیل PDF به فایل اکسل باید آن را تایپ کنید. وقت تان را از این جهت تلف نکنید!
  • pdf شما باید کاملا واضح باشد و پی دی اف هایی با تصاویر تار یا متن هایی که با دست نوشته شده اند به هیچ عنوان امکان تبدیل به اکسل را ندارند!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ