نصب بویلر و شوفاژ جدید

0

برای نصب سیستم گرمایشی جدید به چه چیزی نیاز دارید؟ باید دنبال چه باشید؟ در اینجا می خواهیم در این باره به شما توضیح دهیم، پس برای نصب بویلر و شوفاژ جدید این موارد را درنظر بگیرید.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید قیمت راه اندازی موتورخانه را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال تاسیساتی ها در تهران باشید می‌توانید سفارش راه اندازی موتورخانه ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

نصب شوفاژ

  1. بدانید برای چه می خواهید بویلر یا شوفاژ را تعویض کنید

در صورت تعویض بویلر یا شوفاژ، باید دلیلش را بدانید. اگر بویلر و شوفاژ خوب کار نمی کنند یا شوفاژ درست گرما نمی دهد، پیش از تعویض می توانید تغییرات کم هزینه تری اعمال کنید.

 

  1. از یک لوله کش بخواهید بویلر را بررسی کند

از آنجاییکه تعویض بویلر هزینه بر است، ابتدا باید از یک متخصص بخواهید آن را بررسی کند. تعویض بویلر یکی از هزینه بهترین کارهای خانه است. به جای آن از لوله کش بخواهید بیاید و بویلر را بررسی کند. اگر مشکلی داشت به جای تعویض آن را تعمیر کنید.

نصب شوفاژ

  1. شوفاژ را هواگیری کنید

هواگیری شوفاژ یکی از آسان ترین کارهایی است که خودتان انجام داده و هزینه ها را کاهش می دهید. ایرادهایی مانند سرد بودن شوفاژ و عدم گرمای مناسب که شاید شما را به تعویض بویلر وادار کند با هواگیری رفع می شود. با یک سطل و کلید شوفاژ می توانید این مشکل را حل کنید.

 

اگر تمام این موارد را انجام دادید و به فکر تغییر هستید، این موارد را درنظر بگیرید:

  1. هزینه: همانطور که گفتیم هزینه بویلر و شوفاژ جدید می تواند بالا باشد. با این حال، اگر بودجه تان کم است می توانید آن را تعویض کنید.

 

  1. نوع بویلر مورد نیاز: براساس بودجه و اندازه خانه، می توانید از میان این سه نوع بویلر یکی را انتخاب کنید.

بویلر کامبی: این بویلر مانند هر بویلر دیگری گرما و آب داغ را مهیا کرده، اما دیگر به مخزن آب جداگانه نیاز ندارید، اما برای خانه های کوچک مناسب است چون فضای زیادی نیاز ندارد.

بویلر سیستمی: این بولیرها سیلندر آب دارند که در محفظه قرار می گیرد. از بولیر کامبی بزرگ تر هستند، اما مخزن ندارند، بنابراین مدتی طول می کشد تا آب داغ شود.

بویلر معمولی: این بولیرها بزرگ بوده و مخزن آب و سیلندر آب دارند، بنابراین برای خانه های بزرگی که مصرف آبشان بالا است، مناسب می باشند. اگر در یک خانه با اندازه متوسط زندگی می کنید، به این بویلر نیاز ندارید. اگر بویلر معمولی شما آسیب دیده و اندازه خانه هم متوسط است، می توانید از بویلر سیستمی یا کامبی استفاده کنید.

نصب شوفاژ

  1. توصیه ای برای تعویض شوفاژ: برداشتن و تعویض شوفاژهای خراب مصرف گاز را کاهش می دهد. مسلما در این تصمیم گیری هزینه را درنظر می گیرید اما هزینه تعویض شوفاژ از تعویض بویلر ارزان تر است. ابتدا باید ببینید به شوفاژ لوله کشی شده نیاز دارید یا برقی. اما پیش از این کار باید تعداد شوفاژها را محاسبه کنید. در این باره پنجره ها و اندازه اتاق را هم درنظر بگیرید.

آخرین موردی که باید درنظر بگیرید نصب شوفاژ است که کار ساده ای است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ