راهنمای خرید دفتر یادداشت و کاغذ A4

0

نکات خرید دفتر یادداشت

اهمیت یادداشت برداری و نوشتن فهرست کارهای روزانه و برنامه ریزی در ناخودآگاه ذهن برای ارائه بهترین راه حل برای اجرای صحیح و انجام کارهای جاری روزانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با یادداشت نمودن کارهای روزانه بخش بزرگی از ذهن که صرف به خاطر سپاری و حضور ذهن داشتن در مورد کارهای روزانه است به صورت کامل آزاد می شود و شما فقط با مراجعه به این دفتر یادداشت خود، مورد به مورد کارها و وظایف اولویت بندی شده را اجرا می نمایید و آن حجم بزرگ آزاد شده از ذهن صرف تمرکز بیشتر و بهتر برای ارائه با کیفیت ترین روش اجرای برنامه روزانه یادداشت شده می گردد .

خرید دفتر یادداشت در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک به شما این امکان را می دهد که بسته به نیاز خود از بین مجموعه های متنوع دفاتر از برندهای نامدار ارائه شده انتخاب مناسبی را برای خود داشته باشید. دفترها بصورت مجموعه ای از کاغذهای به هم متصل شده تولید و ارائه می شوند که اندازه های متفاوتی نیز دارند. تفاوت در کیفیت دفاتر به نوع صحافی، نوع جلد، تعداد صفحات، نوع کاغذ و اندازه دفتر باز می گردد.

خرید لوازم التحریر دفتر دستک به شما امکان آشنایی و مقایسه برندهای نامدار فعال در این زمینه را می دهد. در ادامه به معرفی برخی از برندهای نامدار و موفق در زمینه تولید دفتر می پردازیم.

دفاتر مولسکین (Moleskine) به عنوان مجموعه ای کلاسیک و لوکس از نسل بزرگان اهل فرهنگ و هنر در رنگ ها و مجموعه های متنوع ارائه شده است. رنگین کمان دفترهای مولسکین هر بیننده ای را هیجان زده کرده و با خود به دنیای افسانه ها می برد. دفاتری که با داشتن یک پاکت کاغذی در پشت جلد در حقیقت همچون صندوقچه ای امن برای ثبت و نگهداری ایده های شما عمل می کنند و دیگر نگران گم شدن کاغذهای کوچک یادداشت خود نیستید!

خرید دفتر یادداشت

دفاتر بنه نوت (Benenote) نیز الهام گرفته از سبک طراحی دفاتر مولسکین تهیه و تولید شده است که با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی دفتر دستک قابل خریداری است.

از دیگر برندهای لوکس با طراحی و بسته بندی خاص و متفاوت می توان از لاتن (Laton) نام برد. مجموعه ای با دفاتری خاص و منحصربفرد که کاملا متمایز طراحی و تولید شده است. دفتری با کاغذهای ابریشمی و لطیف که با آن می توانید تفاوت را احساس کنید. دفاتر لاتن با کاغذهای خط دار، بدون خط، شطرنجی و نقطه ای مجموعه ای کامل و بسیار کاربردی را عرضه می نماید.

دفاتر شوالیه (Chevalier) با طراحی عمودی و کاغذ خط دار با بافت نرم و ابریشمی به رنگ سفید و وزنی سبک گزینه ای بسیار کاربردی و مناسب برای یادداشت کارهای روزانه بر روی میز کار شما خواهد بود که از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

وجه مشترک کلیه این دفتر یادداشت ها کیفیت کاغذ و صحافی آنها می باشد. یکی از ویژگی های مهم یک کاغذ مطلوب و استاندارد آن است که با هر ابزار نگارشی بر روی آن بنویسید ردی از قلم بر پشت کاغذ باقی نمی ماند! و این خود به تنهایی یکی از نکات کلیدی و مهم در کیفیت مطلوب یک دفتر یادداشت است چرا که با هر ابزار نگارشی بدون نگرانی از پخش شدن جوهر می توانید بر روی کاغذ بنویسید.

بطور معمول دفاتر با کاغذ خط دار جهت نگارش استفاده می شوند و دفاتر با کاغذ ساده و بدون خط مناسب طراحی و رسم هستند. همینطور نوع جلد بکار رفته برای هر دفتر مخاطبین خاص خود را دارد. عده ای دفاتر گالینگور یا همان جلد سخت را ترجیح می دهند چرا که اعتقاد دارند عمری طولانی تر دارند و برخی جلد نرم را ترجیح می دهند چرا که منعطف هستند و راحتتر در کیف با ابعاد مختلف جا می شوند. اندازه های متعارف در تولید دفتر شامل است.

از مزایای همیشه به همراه داشتن یک دفتر یادداشت می توان به یادداشت کردن ایده ها و فکرهای سودمند زودگذر اشاره نمود! در بسیاری از اوقات در زندگی روزانه و در مواجهه با برخی چالش ها ایده های بسیار بکر و فوق العاده ای به ذهن شما خطور می کند که اغلب به دلیل یادداشت ننمودن آن ها یا در دسترس نبودن ابزار یادداشت این ایده های بسیار مفید به فراموشی سپرده می شوند؛ در حالی که پیگیری و اجرای آن ها می تواند زندگی شما را به صورت کلی حتی دگرگون سازد!

علاوه بر مزیت های بسیار مهم یاد شده به همراه داشتن یک دفتر یاداشت کوچک جیبی سبب افزایش عجیب بازدهی شما در امر یادگیری و آموزش مباحث جدید می شود. نوشتن، خواندن، دیدن و شنیدن همزمان مطالب آموزشی سبب استفاده حداکثری از ظرفیت ذهنی شما برای یادگیری با بالاترین کیفیت خواهد شد .

نکات خرید کاغذ A4

خرید کاغذ A4 دفتر دستک یکی از بهترین مراجع است چرا که در آن انواع برندهای کاغذ A4 با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه شده است. از جمله می توان به کاغذ کپی لوکس، کپی مکس، دابل آ و پیپر وان و لاتن اشاره نمود.

کاغذ یک ورق سفید است که عمدتاً برای نوشتن مورد استفاده قرار می گیرد و در چین باستان اختراع شد. امروزه کاغذها در ابعاد متنوعی تولید و عرضه می گردند که هر کدام جهت مصارف مختلفی است.

اندازه کاغذ A4 که در بازار ارائه می شود ۲۱۰×۲۹۷ میلیمتر است و بطور اختصاصی برای استفاده در چاپگرهای جوهر افشان طراحی و تولید شده اند. در حقیقت این اصطلاح نسبتاً گسترده است و می تواند در مورد هر کاغذی که قادر به استفاده در دستگاه جوهر افشان باشد مانند: کاغذ عکس، کاغذ براق، کاغذ پشت چسب دار و … استفاده شود. این کاغذها کاملاً سفید و بدون بافت هستند.

بطور معمول استاندارترین گرماژ کاغذ جهت استفاده در چاپگرهای جوهر افشان ۸۰ گرم است که با دارا بودن بافتی ابریشمی آسیبی به چاپگرها نمی رسانند.

خرید دفتر یادداشت

در کنار تولید کاغذ سفید برای چاپگرها کاغذهای رنگی با طیف متنوعی از رنگ ها نیز تولید می شوند که برای نشانه گذاری یا فاکتورهای چند نسخه ای و یا برای ساخت انوع کاردستی و کلاژ مورد استفاده قرار می گیرند. از بهترین برندهای تولید کننده کاغذ رنگی بسیار با کیفیت می توان از لاتن (Laton) نام برد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ