سوفیا همسر لوکا یوویچ و نامزد سابق آدام لیاییچ +عکس

0

لوکا یوویچ متولد ۲۳ دسامبر ۱۹۹۷ بازیکن فوتبال اهل صربستان است که در پست مهاجم برای رئال مادرید در لالیگا و همچنین تیم ملی فوتبال صربستان بازی می‌کند.

در سال ۲۰۱۹ باشگاه فوتبال رئال مادرید با مبلغ ۶۰ میلیون یورو، لوکا یوویچ را از باشگاه فوتبال آینتراخت فرانکفورت به خدمت گرفت. از این مبلغ ۴۸ میلیون یورو به باشگاه آلمانی می رسد و ۱۲ میلیون یورو هم در اختیار باشگاه فوتبال بنفیکا قرار می گیرد. باشگاه پرتغالی طبق قرارداد قرضی که لوکا یوویچ در سال ۲۰۱۷طبق آن به بوندسلیگا رفته بود، در اولین قرارداد حرفه‌ای او ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد را دریافت می کند. مدت قرارداد این بازیکن ۲۱ ساله صربستانی برای شش فصل خواهد بود.

لوکا یوویچ هم اکنون شماره ۱۸ رئال مادرید را در اختیار دارد.

وضعیت زنان در غرب همسر لوکا یوویچ همسر فوتبالیستها همسر بازیکنان رئال مادرید همسر آدام لیاییچ سوفیا میلوشویچ کیست دوست دختر فوتبالیست ها بیوگرافی لوکا یوویچ بیوگرافی آدام لیاییچ ازدواج در خارج از کشور Sofija Milosevic luka jovic Adem Ljajic

سوفیا میلوشویچ همسر لوکا یوویچ مهاجم رئال‌مادرید برای نوزادش یک ستاره به قیمت ۴ میلیون یورو خریداری کرده است!

یوویچ صربستانی در ماه‌های اخیر حواشی زیادی از جمله نقض قرنطینه در روز‌های کرونایی و گرفتن کرونا داشته است.

حالا سوفیا میلوسویچ، نامزد یوویچ و مدل صربستانی که به تازگی ۲۹ ساله شده، در میانه روزهای جنجالی مهاجم رئال مادرید، خبر مهمی را در مورد زندگی شخصی این زوج منتشر کرده است. سوفیا با تایید خبر باردار شدنش نوشته است:

” دوست داریم یک خبر بسیار خوش را برای همه شما به اشتراک بگذاریم: قرار است صاحب بچه شویم. از لوکا بسیار متشکرم که در این مدت می توانیم کنار هم باشیم. نمی توانم در این لحظات مشکل تصور کنم که لوکا در کنارم نباشد.”

رابطه عاشقانه یوویچ و سوفیا در اوایل آبان ماه سال ۹۸ علنی شد. فرزند دیگر یوویچ یعنی دیوید حاصل رابطه اش با همسر سابقش است. بدین ترتیب یوویچ به زودی صاحب دومین فرزندش خواهد شد.

وضعیت زنان در غرب همسر لوکا یوویچ همسر فوتبالیستها همسر بازیکنان رئال مادرید همسر آدام لیاییچ سوفیا میلوشویچ کیست دوست دختر فوتبالیست ها بیوگرافی لوکا یوویچ بیوگرافی آدام لیاییچ ازدواج در خارج از کشور Sofija Milosevic luka jovic Adem Ljajic

رابطه دوستی سوفیا میلوشویچ با افراد مشهور از ۱۶ سالگی

سوفیا میلوشویچ در سن ۱۶ سالگی با تنیس باز مشهور صرب ویکتور ترویتسکی وارد رابطه شد که البته این دوستی خیلی زود به پایان رسید. بعد از آن با فیلیپ فرزند سلوبودان ژیووجینویچ که یک تنیس باز مشهور صربستانی است وارد رابطه شد که آن هم به جدایی رسید. سپس او با خواننده صرب Sloba Vasić دوست شد. بعد از آن با فوتبالیست صرب آدام لیاییچ که هم سن او است وارد رابطه شد و این دوستی نیز بعد از مدتی به پایان رسید.

وضعیت زنان در غرب همسر لوکا یوویچ همسر فوتبالیستها همسر بازیکنان رئال مادرید همسر آدام لیاییچ سوفیا میلوشویچ کیست دوست دختر فوتبالیست ها بیوگرافی لوکا یوویچ بیوگرافی آدام لیاییچ ازدواج در خارج از کشور Sofija Milosevic luka jovic Adem Ljajic وضعیت زنان در غرب همسر لوکا یوویچ همسر فوتبالیستها همسر بازیکنان رئال مادرید همسر آدام لیاییچ سوفیا میلوشویچ کیست دوست دختر فوتبالیست ها بیوگرافی لوکا یوویچ بیوگرافی آدام لیاییچ ازدواج در خارج از کشور Sofija Milosevic luka jovic Adem Ljajic

عکس سوفیا و آدام لیاییچ

آدام لیاییچ Adem Ljajic (متولد ۲۹ سپتامبر ۱۹۹۱) بازیکن فوتبال اهل صربستان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ