آیا علی اصغر پیوندی با حسن روحانی نسبتی دارد؟

0

نسبت رییس هلال احمر با روحانی چیست؟

علی اصغر پیوندی متولد ۱۳۴۱ در سرخه ، پزشک، استاد دانشگاه و سیاستمدار ایرانی است، که از تاریخ ۱۱ مهر ۱۳۹۶، به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را آغاز کرد و همچنین از تاریخ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ و با رای اکثریت اعضا ریاست سازمان نظام پزشکی تهران را نیز برعهده گرفت.پیوندی در آبان ٩٨ از نظام پزشکی و آذر همان سال از هلال احمر مستعفی شد و چند روز بعد هم دستگیر و زندانی گردید.

اگرچه در برخی از رسانه‌ها از علی اصغر پیوندی به عنوان پسرعمه حسن روحانی رئیس‌جمهور دولت یازدهم و دوازدهم ایران یاد شده بود اما او در گفتگو با رسانه‌ها این نسبت خانوادگی را رد کرده‌است.

پیوندی صبح روز سه‌شنبه، یازدهم مهرماه سال ۱۳۹۶ با حکم حسن روحانی، رییس جمهور، رسما به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر جایگزین امیرمحسن ضیائی شد. او یازدهمین رییس جمعیت هلال احمر ایران بوده است.

از همان شروع به کار پیوندی، برخی گمانه نسبت فامیلی داشتن او با حسن روحانی را مطرح کرده بودند، تا اینکه علی اصغر پیوندی در یک برنامه تلویزیونی این ادعا را تکذیب کرد. او گفت: من متولد شهر سرخه سمنان هستم ولی هیچ نسبت نسبی و سببی با آقای رئیس جمهور ندارم.

مشرق‌نیوز هم در این مورد نوشته است:  از وی به عنوان پسر عمه روحانی نام برده می‌شود اما پیوندی اخیرا اعلام کرد که با رئیس‌جمهور هیچ نسبت خانوادگی نسبی یا سببی ندارد ولی «به او ارادت کامل داشته و دارد».

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ