تفاوت بک لینک با رپورتاژ آگهی

0

تفاوت بک لینک با رپورتاژ آگهی موضوعی است که این روز ها به واسطه گسترش فعالیت های اینترنتی در گوگل و رواج انواع و اقسام وب سایت ها، بسیار توجه برانگیز شده است، چرا که این دو فرایند از راهکار های رایج تبلیغات در بستر گوگل هستند.

  • در واقع بک لینک و رپورتاژ آگهی ( که میتونید از بکوریتی خرید کنید ) دو فرایند متفاوت اما دارای انگیزه و هدفی یکسان می باشند. از این رو لازم است بگوییم در کنار تفاوت های پر شمار، از یک شباهت برخوردار هستند، آن هم جذب بازدید کننده در موتور جست و جو گر گوگل می باشد.

از آن جا که هدف هر دو یکسان است، انتخاب را برای کسانی که قصد تبلیغات در این موتور جست و جو گر را دارند، کمی سخت می کند؛ به همین جهت لازم است در وهله ی اول با تفاوت های آن ها آشنا شد؛ کسب اطلاعات در این رابطه بدون شک انتخاب را برای هر تقاضا کننده ای آسان می کند.

بر همین اساس در ادامه تیتر هایی عنوان کرده و توضیحاتی ارائه داده ایم که تفاوت های میان بک لینک و رپورتاژ آگهی را مورد بررسی قرار می دهند تا متقاضیان به سمت درست ترین انتخاب هدایت شوند.

آشنایی با چند ویژگی بارز از بک لینک و رپورتاژ آگهی

آشنایی با ویژگی ها می تواند وجه تمایز بک لینک و رپورتاژ آگهی را به نحو احسن نشان دهد، چرا که هر کدام بر خلاف داشتن یک هدف، از ویژگی ها و خصوصیات مختلفی برخوردار هستند.

در ادامه ویژگی های هر یک از این فرایند های تبلیغاتی را به صورت مجزا آورده ایم:

  بک لینک

  • ویژگی های بهره مندی از بک لینک برای تبلیغات وب سایت: همانطور که می دانید بهره مندی از بک لینک ها در حقیقت شامل درج لینک سایت در سایت های دیگر است. دائمی نبودن، داشتن دوره ی اعتباری مشخص‌ و انتقال بازدید کننده از سایت های دیگر چند ویژگی بارز بک لینک هستند.
  • ویژگی های رپورتاژ آگهی در تبلیغات وب سایت: بارز ترین ویژگی بهره مندی از رپورتاژ آگهی، همیشگی بودن آن است؛ یعنی متقاضیان می توانند نتایج تبلیغاتیِ حاصل از رپورتاژ آگهی را به طور دائم بهره برداری کنند. نا گفته نماند بهره برداری دائم و در عین حال مطلوب در گرو کیفیت رپورتاژی است که برای سایت خود تهیه کرده اید. بسته به کیفیت رپورتاژ و دیگر فرایند های تبلیغاتی سایت، نتیجه ی جذب بازدید کننده از طریق این روش متفاوت است، به عبارتی دیگر در صورتی که همه ی اقدامات به درستی انجام شود، باید منتظر نتیجه ی بسیار مطلوبی بود.

تفاوت هزینه های بهره مندی از بک لینک و رپورتاژ آگهی

یکی از وجه تمایزات قابل توجه میان بک لینک و رپورتاژ آگهی در هزینه های آن ها می باشد. تفاوت هزینه های بهره مندی از بک لینک و رپورتاژ آگهی موضوعی است که قطعاً تاثیر بسزایی در تصمیم گیری برای انتخاب دارد.

در ابتدا گفتنی است هر دو مستلزم هزینه های مطلوب و مناسبی هستند، با این تفاوت که هزینه بک لینک برای بهره مندی از خدمات کوتاه مدت است ولی در خرید رپورتاژ آگهی این چنین نیست و افراد می توانند فقط با یک بار پرداخت هزینه به صورت دائم از رپورتاژ آگهی خریداری شده برای سایت خود استفاده کنند.

بر اساس این تفاوت می توانید با توجه به اولویت های خود تصمیم نهایی را گرفته و انتخاب کنید. البته نا گفته نماند برای تبلیغات و معرفی یک وب سایت در گوگل می توان به طور همزمان از راهکار های متفاوتی استفاده کرد که شامل حال بک لینک و رپورتاژ آگهی هم می شود.

مهم ترین نکته در خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی

  بک لینک

خرید از یک سایت معتبر و شناخته شده، از مهم ترین نکته ها برای تهیه ی بک لینک و رپورتاژ آگهی است؛ چرا که اگر در توجه به این موضوع جدی نباشید نتیجه ی مطلوبی دریافت نخواهید کرد، در مقابل اگر از جای معتبری خرید کنید قطعاً به نتیجه ی خوبی خواهید رسید.

در خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی نیز باید مثل هر خرید دیگری از وجود مراجع معتبر استفاده کنید، مراجعی که وب سایت ما نمونه ی بارزی به شمار رفته و انتخابی است که به طور حتم پیشنهاد می کنیم.

البته گفتنی است، این نکته در خرید رپورتاژ آگهی بسیار مهم تر می باشد، زیرا بازدهی تبلیغاتی در رپورتاژ آگهی به کیفیت آن بستگی دارد و کیفیت آن نیز فقط در ارائه کننده هایی چون وب سایت ما بالا و نتیجه بخش می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ