فیلم و کلیپ لو رفته از مهدی رسول پناه +دانلود فایل

0

فایل تصویری صحبت‌های رسول‌پناه در خصوص حواشی پرسپولیس هم منتشر شد که این بار به دلیل استفاده از ادبیات نامناسب از سوی سرپرست سرخ‌ها، بخش‌هایی از آن واقعا تقطیع شده است!

بعد از انتشار فایل های صوتی رسول پناه سرپرست پرسپولیس حالا فیلم صحبت‌های او در خصوص بازیکنان این تیم و خصوصا شجاع خلیل زاده دوباره برای پرسپولیس حاشیه ساز شده است. صحبت‌هایی که بعضا به دلیل رعایت مسائل اخلاقی بخش‌هایی از آن سانسور شده است.

مهدی رسول پناه کیست مسئولان پرسپولیس فیلم لو رفته مسئولان فیلم لو رفته فایل صوتی رسول پناه سرپرست پرسپولیس حزب اعتماد ملی چیست جدیدترین اخبار فضای مجازی توهین مسئولان اصلاح طلبان چه کسانی هستند

رسول پناه مشخص نیست چرا به این اقدام خود در خصوص در میان گذاشتن برخی مسائل حاشیه ای باشگاه با افرادی که مسؤولیتی ندارند ادامه می‌دهد. مدیری که حالا درست در مسیر احمد سعادتمند حرکت می‌کند. مدیری که بعد از برملا کردن حواشی باشگاهش از کار برکنار شد. باید دید فایل‌های لو رفته رسول پناه تا کجا ادامه خواهد داشت و واکنش وزیر ورزش به حواشی سرپرست پرسپولیس چه خواهد بود.

دانلود

***

افشای فایل صوتی منتسب به مهدی رسول پناه در آخرین روز مهر ماه ۹۹ بازتاب های گسترده ای پیدا کرده است. افشای صحبت های مهدی رسول پناه درباره پرسپولیس در یک فایل صوتی ۸ دقیقه و ۱۴ ثانیه، واکنش های بسیاری در پی داشته که هم استقلالی ها و هم پرسپولیسی ها آن را با تفسیرهای مختلفی همراه کردند.

مهدی رسول پناه کارشناس رسمی دادگستری در امور پزشکی بوده و سابقه فعالیت در حزب اعتماد ملی نیز در کارنامه دارد. او در تهران مطب دارد و در کنار فعالیت های سیاسی و ورزشی و رسانه ای، طبابت هم در یکی از خیابان های تهران می کند. مهدی رسول پناه قبلا رئیس کمیته انتخابات حزب اعتماد ملی مهدی کروبی هم بود.

مهدی رسول پناه در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا گفته که حرف های او به صورت تقطیع شده منتشر شده و برای گمراه کردن افکار عمومی است و اقدامات حقوقی از سوی وکلای وی بزودی انجام می شود. مهدی رسول پناه گفته بود که محتوای فایل صوتی منتشر شده را تکذیب می کنم!

مهدی رسول پناه در فایل صوتی افشا شده می گوید که من تا کنون در کار سرمربی دخالت نکردم. باشگاه قانون دارد و من مشکلی با یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس ندارم. ما پول نداریم فعلا. من به علی علیپور پول زیادی پیشنهاد دادم و به بشار رسن هم گفتم ۲۰۰ هزار دلار بیشتر می دهم. از جیبم پرداخت می کنم.

اما بشار رسن قبول نکرد. در فایل صوتی مهدی رسول پناه، او می گوید که شجاع خلیل زاده و بشار رسن باید در تیم بمانند. مهدی رسول پناه در فایل صوتی می گوید که مشکل سازی توسط النصر، مشکل پرسپولیس نیست و مشکل فدراسیون فوتبال است. من تصمیم عجولان نگرفتم و تیم قهرمان غرب آسیا شد.

برای شنیدن فایل صوتی لو رفته منتسب به مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس ویدیو زیر را ببینید.

 

 

انصاری فرد ۲ روز پیش از اتمام مدیرعاملیش، سکته کرد. الان دعوا می دانید سر چی هست؟ بوی ۲ میلیون دلار در دماغ عده ای پیچده و گیج شدند. صحبت های افشا شده از مهدی رسول پناه مربوط به یک فایل صوتی است که وی ۲۳ مهر ماه امسال در مقابل درب خروجی باشگاه پرسپولیس در تهران در زمان سوار شدن به خودرو، با خبرنگاران و هواداران انجام داده است و حاصل گفت و گوی سری نیست!

اختلافات بین مهدی رسول پناه و یحیی گل محمدی از جمله مسائلی است که در تابستان ۹۹ نقل محافل فوتبالی به خصوص در میان پرسپولیسی ها بود.

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس چندی پیش گفته بود که با شجاع خلیل زاده مدافع این تیم و نادری مذاکره می کنند تا بمانند. اما شجاع خلیل زاده در آخرین روزهای مهر ۹۹ و کمتر از ۲ ماه مانده به فینال لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر که قرار است ۲۹ آذر برگزار شود، با باشگاه الریان قطر قرارداد امضا کرد و تهران را ترک کرد.

بعضی از هواداران پرسپولیس، مهدی رسول پناه سرپرست این باشگاه را یکی از مشکلات پیش روی این تیم درآستانه مهم ترین بازی پرسپولیس در سال ۱۳۹۹ می دانند. مهدی رسول پناه قبلا گفته بود که تمام تلاش خود را برای حفظ بشار رسن به کار خواهد بست.

منبع : همشهری انلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ