بیوگرافی سوفیا ورگارا داور امریکاز گات تلنت +عکس

0

سوفیا مارگارتا ورگارا متولد ۱۰ جولای ۱۹۷۲ (قد ۱۷۰ ) بازیگر امریکایی-کلمبیایی، تهیه کننده تلویزیون، مجری و مدل جذاب می باشد. او در سالهای ۲۰۱۲، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ در تلویزیون امریکا بازیگر با بالاترین درآمد دریافتی بوده است. در سال ۲۰۱۹ نیز در میان بازیگر زن دنیا با بالاترین میزان پرداختی قرار گرفت.

در سپتامبر سال ۲۰۱۷ او برای ششمین سال پیاپی، عنوان پُردرآمدترین هنرپیشهٔ زن جهان را از آن خود کرد.

ورگارا همچنین در فیلم‌های اسمورف‌ها (۲۰۱۱)، شب سال نو (فیلم ۲۰۱۱)، سه کله‌پوک (فیلم ۲۰۱۲)، ماچته می‌کشد، آشپز (فیلم ۲۰۱۴) و تعقیب آتشین (۲۰۱۵) نقش داشته‌است. وی همچنین در صداپیشگی در فیلم‌های متحرک خوش قدم ۲ (۲۰۱۱)، فرار از سیاره زمین (۲۰۱۳) و فیلم شکلک (۲۰۱۷) نقش صداپیشگی داشت.

اوایل زندگی سوفیا

سوفیا ورگارا در خانواده ای کاتولیک در بارانکیلا (شهری میلیونی در کلمبیا) به دنیا آمد. مادرش، مارگارتا ورگارا یک خانه دار بود و پدرش، جولیو انریک ورگارا روبایو، گاوچرانی بود که در صنعت گوشت فعالیت داشت. نام مستعار وی “تُوتی” است و پنج خواهر و برادرش و نیز اقوام او را با این نام صدا می زدند. ورگارا ابتدا سه سال در دانشگاه کلمبیا دندانپزشکی خواند، ولی دو ترم مانده تا فارغ التحصیلی دانشگاه را ترک کرد و به دنبال فرصتی برای مدلینگ و حرفه نمایش رفت. در پی آن به میامی فلوریدا نقل مکان کرد، همانجا که برادر بزرگترش رافائل در سال ۱۹۹۸ درجریان تلاشی برای آدم ربایی کشته شد.

 

زندگی حرفه ای سوفیا ورگارا

ورگارا توسط یک عکاس کشف شد، زمانی که در یکی از سواحل کلمبیا در حال پیاده روی بود. وی به سرعت پیشنهاداتی برای مدلینگ و کار تلویزیونی دریافت کرد. ورگارا نگران اولین کار تبلیغات تلویزیونیش بود_تا اینکه معلم مدرسه اش که یک کاتولیک بود، به وی اجازه داد تا اولین کارش را شروع کند. اولین حضور او در تلویزیون در سن ۱۷ سالگیش در آگهی بازرگانی “پپسی” بود.

بعدها شروع به تحصیل در کارگاه های آموزشی خلاقانه بازیگری کرد، همان جایی که گلوریا استِفان نیز در حال آموزش بود.

در سال ۲۰۱۱، قرار بود که ورگارا در یک برنامه درام با نام “پسر روزنامه فروش” به کارگردانی لی دِنیلز ستاره باشد. هنگامی که فیلمبرداری این کار یک هفته به تعویق افتاد با برنامه فیلمبرداری صوفیا برای فصل سوم مجموعه “مدرن فمیلی” تداخل پیدا کرد و در نتیجه از ایفای نقش اولی صرف نظر کرد.

همسر سوفیا ورگارا همسر بازیگران مطالب کم یاب مجریان گات تلنت زن کلمبیایی رژیم غذایی سوفیا ورگارا داوران گات تلنت داوران امریکن گات تلنت بیوگرافی سوفیا ورگارا بازیگران معروف زن خارجی بازیگر زن آمریکایی اینستاگرام سوفیا ورگارا اسامی بازیگران زن خارجی Sofia Vergara

زندگی شخصی خانم ورگارا

رنگ طبیعی موی ورگارا بلوند و بور است. گاهی برای فیلم و تلویزیون از وی درخواست می شود تا موهای خود را به رنگ قهوه ای تیره یا مشکی رنگ کند تا شبیه اسپانیایی ها یا بومیان امریکا شود. ورگارا در سن ۱۸سالگی با معشوقه دبیرستان خود به نام جو گونزالز ازدواج کرد. آنها یک پسر به نام مانولو دارند که در سپتامبر ۱۹۹۲ متولد شد. آنها در سال ۱۹۹۳ طلاق گرفتند.

در سال ۲۰۰۰ سرطان تیروئید سوفیا تشخیص داده شد. او تحت درمان قرار گرفت و تیروئیدش برداشته شد. همچنان داروهایی را جهت پیشگیری از کم کاری تیروئید مصرف می کند.

در تاریخ نهم می ۲۰۱۱، برادر کوچکترش، جولیو، پس از دستگیریش در آوریل همان سال از ایالات متحده به کلمبیا دیپورت و اخراج شد؛ جولیو هم چنین برای مدت طولانی اعتیاد به مواد مخدر داشت.

ورگارا و دوست پسرش، نیک لِئوب در سال ۲۰۱۲ بعد از دوسال آشنایی به عقد هم در آمدند. در ۲۳ماه می ۲۰۱۴، ورگارا اعلام کرد که عقد آنها به هم خورده است. سپس ورگارا و جو مانگانیِلو در روز کریسمس ۲۰۱۴نامزد کردند. این در حالی بود که شش ماه از آشنایی آنها می گذشت. این دو در تاریخ ۲۱نوامبر ۲۰۱۵ در فلوریدا ازدواج کردند.

طی حضورش در برنامه زنده جیمی کیمِل، اعلام کرد که شهروند امریکایی شده از آن جایی که امتیاز عالی از تست شهروندی این کشور کسب کرده است.

در سال ۲۰۱۵، مجله امریکایی فوربز در آمد سالانه ورگارا را بیست و هشت و نیم میلیون دلار تخمین زد. در سپتامبر ۲۰۱۶ فوربز گزارش داد که ورگارا پردرآمدترین بازیگر زن تلویزیون با کسب ۴۳میلیون دلار در سال قبل بوده است.

 

زندگینامه سوفیا ورگارا

سوفیا به خاطر کاندیداتوری جایزه ی امی امریکا (که هر ساله به برنامه و هنرمندان تلویزیون می دهند) برای نقش گلوریا در مجموعه “خانواده مدرن” محصول ۲۰۰۹ شهرت دارد. او ستاره پروژه های فیلمی نیز بوده است، از جمله “Meet the browns”، “Happy Feet Two” و “Hot Pursue”.

صوفیا ورگارا کیست؟

سوفیا ورگارا زاده در کشور کلمبیا است، پیش از بازگشتش به ایالات متحده امریکا و مجریگری موفقش در برنامه های یونی ویژن یا یونی ویزیون (شبکه تلویزیونی اسپانیایی زبان در ایالات متحده) به عنوان مدل مشغول به کار بود. بازیگری فیلم را در سال ۲۰۰۰ آغاز نمود و سالها بعد به خاطر نقشش به عنوان گلوریا دِلگادو را در کمدی تلویزیونی “خانواده مدرن” نامی خانگی شد. او در پی ایفای این نقش کاندیدای جوایز امی و گلدن گلوب شد.

 

ابتدای زندگی وی و حرفه اش

صوفیا ورگارا در بارانکیلای کلمبیا در تاریخ دهم ژولای ۱۹۷۲ در خانواده ای بزرگ متولد شد. او انگلیسی را در یک دبستان دوزبانه آموخت و در نهایت دانشجوی دندان پزشکی شد. او توسط یک عکاس در ساحل کشف شد و کارش را در سینما و تلویزیون برای تبلیغ کارخانه پپسی در بازار امریکای لاتین آغاز کرد. سپس به عنوان مدل مشغول به کار شد و هم چنین ستاره ای در یک سریال تلویزیونی کلمبیایی شد.

ورگارا پس از نقل مکان به ایالات متحده در اواسط دهه ۹۰میلادی، شخصیت تلویزیونی یونیویزین (شبکه تلویزیونی اسپانیایی زبان در ایالات متحده) شد؛ با مجریگری در شوی مسافرتی “Fuera de Serie” و سپس در برنامه رنگارنگ “A Que No Te Atreves”.

او هم چنین در برنامه جوایز کمدی امریکا در سال ۱۹۹۵، توجه مخاطبان انگلیسی زبان را به خود جلب کرد. تا اواخر دهه نود، ورگارای پرابهت جایزه سال زن اسپانیایی را دریافت کرد. با این وجود در همین زمان تراژدی زندگی وی نیز رخ داد، و آن کشته شدن برادرش با شلیک گلوله در وطنش در سال ۱۹۹۶بود.

 

فیلم ها و شوهای تلویزیونی سوفیا

‘Big Trouble,’ ‘Meet the Browns, ‘Madea Goes to Jail,’ ‘Modern Family’

ورگارا در عرصه فیلم و سینما نیز در زمینه کمدی مدعی بوده است. در سال ۲۰۱۱، همبازی ستاره فیلم The Smurfsبود و صداگذاری نقش کارمِن را در Happy Feet Two برعهده داشت.

در سال ۲۰۱۵، ورگارا با ریز ویذرسپون در کمدی Hot Pursuit همکاری داشت و دوسال بعد، از صدایش در The Emoji Movie محصول ۲۰۱۷ بهره برد.

او به دنبال کسب و کارهای ریسکی دیگری خارج از دنیای سرگرمی و بازیگری هم رفت و در سال ۲۰۱۱ خط تولید لباس خود را با نام Kmart به همراه کلکسیون جواهرات و عطر در سال ۲۰۱۴ افتتاح کرد.

 

زندگی خصوصی و سلامتی

در سال ۲۰۰۰، توده ای در گردن وی دیده شد و برایش سرطان تیروئید تشخیص داده شد. از آن زمان او درمانهایی از جمله رادیوتراپی و عمل جراحی داشته است و روزانه برای کنترل متابولیسم و سوخت و ساز بدنش دارو مصرف می کند. ورگارا هم چنین بنیادی را در کلمبیا برای خانواده هایی که با سرطان دست و پنجه نرم می کنند بنیان نهاده است.

همسر سوفیا ورگارا همسر بازیگران مطالب کم یاب مجریان گات تلنت زن کلمبیایی رژیم غذایی سوفیا ورگارا داوران گات تلنت داوران امریکن گات تلنت بیوگرافی سوفیا ورگارا بازیگران معروف زن خارجی بازیگر زن آمریکایی اینستاگرام سوفیا ورگارا اسامی بازیگران زن خارجی Sofia Vergara

همسران و پسرش

سوفیا ورگارا با عشق کودکیش جو گانزالز ازدواج کرد و از او یک پسر به نام مانولو دارد که در سال ۱۹۹۲ به دنیا آمد. این زوج یک سال بعد یعنی در سال ۱۹۹۳ از هم طلاق گرفتند. در ژولای ۲۰۱۲، ورگارا با نیک لِئوب نامزد کرد. نیک شریک در مالکین یک شرکت تولید و تهیه فیلم و اهل نیویورک می باشد. به هرحال این زوج دو سال بعد در سال ۲۰۱۴ به رابطه خود خاتمه دادند.

ورگارا در سال ۲۰۱۵ درگیر مبارزه حقوقی با لئوب شد. لئوب از او در مورد کنترل جنین های منجمد (نگهداری شده) شان که در زمان ازدواجشان شکل گرفته بود شکایت کرد. او ادعا می کند که صوفیا قصد تخریب آنها را داشته، ولی این اتهام را انکار می کند. در بیانیه ای که در مجله People چاپ شد، وکیل صوفیا گفت که “ورگارا … به واگذاری نطفه های مصنوعی رضایت داده است.”

در پی این جدایی، ورگارا رابطه ای را در همان تابستان با هانک جو منگنیِلو آغاز کرد. در دسامبر ۲۰۱۴، ورگارا و منگنیلو نامزدی خود را اعلام کردند. همان ماه با حضور در برنامه زنده Jimmy Kimmel اعلام کرد که حق شهروندی امریکایی را کسب کرده است. ورگارا با منگنیلو در تاریخ ۲۲نوامبر ۲۰۱۵ در فلوریدا ازدواج کرد.

همسر سوفیا ورگارا همسر بازیگران مطالب کم یاب مجریان گات تلنت زن کلمبیایی رژیم غذایی سوفیا ورگارا داوران گات تلنت داوران امریکن گات تلنت بیوگرافی سوفیا ورگارا بازیگران معروف زن خارجی بازیگر زن آمریکایی اینستاگرام سوفیا ورگارا اسامی بازیگران زن خارجی Sofia Vergara
Sofia Vergara and Joe Manganiello

حضور سوفیا در برنامه امریکاز گات تلنت

هم اکنون او به برنامه پرطرفدار امریکاز گات تلنت پیوسته و یکی از داوران در کنار سایمون، هایدی و هاوی می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ