خلع ید مالک بیمارستان امام خمینی (ره) کرج

0

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس از خلع ید قطعی مالک بیمارستان امام خمینی (ره) کرج خبر داد.

 

علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد با اعلام این مطلب گفت: در جلسه ای که عصر روز پنجشنبه با حضور مسؤولان ذی ربط و نهادهای نظارتی برگزار شد برگزار شد، مالک فعلی بیمارستان به دلیل عمل نکردن به تعهدات و ادامه مشکلات بیمارستان خلع ید شد.

واگذاری شرکت دولتی واگذاری بیمارستان نماینده کرج در مجلس مهدی خسروی کیست علیرضا عباسی کیست سوابق علیرضا عباسی خلع ید بیمارستان امام خمینی کرج اخبار کرج

وی ادامه داد: جریانات مختلفی در یک سال گذشته به دنبال حل مشکلات این بیمارستان و خلع ید مالک فعلی بیمارستان امام خمینی بودند. امام جمعه کرج در خطبه‌های متعددی نسبت به مشکلات پرسنل این بیمارستان هشدار داده بود. بسیج دانشجویی با برگزاری جلسات با مالک و نهادهای نظارتی و بازرسی پیگیر حل مشکلات بیمارستان بود.

 

عباسی عنوان کرد: قدم بعدی حل مشکلات این بیمارستان توافق با یک مجموعه و خریدار دارای اهلیت برای تملک بیمارستان و سامان بخشیدن به امور و همچنین پرداخت معوقات پرسنل است که در روزهای آتی اخبار امیدبخشی در این رابطه به مردم استان البرز اعلام خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: برای حل مشکلات این بیمارستان و کارکنان آن پیگیری‌های ما ادامه خواهد داشت.

واگذاری شرکت دولتی واگذاری بیمارستان نماینده کرج در مجلس مهدی خسروی کیست علیرضا عباسی کیست سوابق علیرضا عباسی خلع ید بیمارستان امام خمینی کرج اخبار کرج

مهدی خسروی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کرج

***

این بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در دهه ۷۰ در مرکز شهر کرج ساخته شد و سهامداران اصلی آن بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و سازمان همیاری شهرداری های استان البرز بودند.

قیمت کارشناسی پایه برای فروش این بیمارستان ۲۵۸ میلیارد تومان تعیین شده بود و برنده مزایده با ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بیشتر از این رقم پیشنهاد خرید داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ