ضروری ترین لوازم کیف آرایش

0

آیا شما هم از آن دسته خانم‌هایی هستید که کیف آرایشتان همیشه در حال انفجار است؟!! می‌دانید علت چیست؟ علت این است که شما هر وسیله آرایشی که به دستتان رسیده را در کیفتان قرار داده‌اید بدون آن که بررسی کنید آیا واقعا به کارتان می‌آید یا خیر؟! در صورتی که کیف لوازم آرایش شما فقط باید حاوی لوازم ضروری آرایشی شما باشد. پس همین الان کیف آرایش خود را خالی کنید و فقط لوازم ضروری را در آن بگذارید و بقیه وسایل را در کمد و میز آرایش جای دهید. اما سوال مهم این است که لوازم آرایش ضروری برای گذاشتن در کیف آرایش کدام‌اند؟ با ما همراه باشید تا ۹ وسیله آرایشی ضروری را به شما معرفی کنیم.

مرطوب کننده رنگی حاوی ضدآفتاب

مرطوب کننده رنگی که به آن BB کرم هم گفته می‌شود یک محصول آرایشی ست که همیشه به آن نیاز دارید. پس اولین چیزی که در کیف آرایش خود می‌گذارید همین وسیله باشد. این کرم پوست شما را پوشانده و آن را یکدست می‌کند.

توصیه ما این است، مرطوب کننده رنگی که انتخاب می‌کنید شرایط زیر را داشته باشد:

  • سبک باشد
  • همرنگ و متناسب با پوستتان باشد
  • حتما حاوی ضدآفتاب بوده و SPF بالای ۱۵ داشته باشد

بالم لب

لب انسان پوست حساس و نازکی دارد که به همین خاطر حفظ سلامت آن‌ها بسیار مهم بوده و نیازمند مراقبت‌های ویژه است. از جمله عواملی که روی سلامت پوست لب تاثیر دارد می‌توان به سرما، آب و هوای خشک و تابش نور خورشید اشاره کرد. این عوامل طبیعی پوست لب را آسیب پذیر کرده و سبب می‌شوند پوست لب به خشکی و ترک دچار شود.

برای رهایی از این مشکلات بهترین راه استفاده از بالم لب است.

بالم لب خواص و فواید بسیاری برای لبان شما دارد.

خواص بالم لب عبارتند از:

  • براق کنندگی و حجم دهی به لب‌ها
  • محافظت از لب در برابر خشکی و پوسته پوسته شدن
  • خاصیت نرم کنندگی لب‌ها
  • رنگ دهی به لب
  • تسکین دهندگی
  • بالم لب‌ها با خاصیت ضد آفتاب که حاوی SPF هستند، از لب‌ها در برابر مضرات نور خورشید محافظت می‌کنند
  • بالم لب برای لب‌ها مغذی بوده و حاوی مقادیر قابل توجهی از ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز می‌باشد

پس حتما لازم است یک بالم لب مرغوب و باکیفیت در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید تا از لبان خود در برابر آسیب‌ها محافظت کنید.

کانسیلر

کانسیلر! به شدت توصیه می‌کنیم این محصول آرایشی را حتما در کیف آرایشتان داشته باشید چون خیلی از مواقع به کارتان می‌آید.

پوشش جوش‌ها، پوشاندن تیرگی‌های زیر چشم، پوشاندن قرمزی‌های اطراف بینی، تمیز کردن اطراف لب برای جلوه بهتر رژ و … از مزایای استفاده از کانسیلر هستند. در کل باید بگوییم کانسیلر، این محبوب دوست داشتنی، می‌تواند پوست شما را یکدست و شفاف کند.

از کانسیلر فقط برای پوشاندن عیوب استفاده نمی‌شود و شما زمانی که حوصله آرایش و زدن کرم پودر ندارید، می‌توانید از کانسیلر فقط در جاهای مورد نیاز استفاده کرده و پوستتان را یکدست و زیبا کنید.

پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید کانسیلر ، کانسیلری انتخاب کنید که خاصیت مرطوب کنندگی داشته باشد، سبک بوده و رنگی متناسب با رنگ پوستتان داشته باشد.

رژگونه

اگر می‌خواهید یک صورت جوان و شاداب داشته باشید استفاده از رژگونه را فراموش نکنید. رژگونه، آرایش شما را کامل و زیبا خواهد کرد و باید حتما آن را در کیف لوازم آرایشی خود داشته باشید. در انتخاب رنگ رژگونه به خوبی دقت کنید که مناسب پوستتان باشد. توصیه ما هنگام استفاده از این محصول این است که مقدار کمی روی گونه‌ها بزنید و آن را به خوبی کاملا محو کنید. به صورتی که در نهایت فقط ته رنگ رژگونه روی پوست باقی بماند.

ریمل

یک ریمل خوب و باکیفیت، چشمان شما را بازتر و و صورتتان را شاداب‌تر و جذاب‌تر خواهد کرد، پس حتما جزو لوازمی باشد که همیشه همراه خود دارید.

نوع ریمل را متناسب با چشمانتان انتخاب کنید. برای مثال در صورتی که مژه‌هایتان کوتاه است، ریملی انتخاب کنید که خاصیت بلند کنندگی داشته باشد و اگر مژه‌هایتان نازک و کم حجم است، از ریمل حجم دهنده استفاده کنید تا زیبایی صورتتان چندین برابر شود.

خط چشم

خط چشم وسیله دیگری است که گذاشتن آن در کیف آرایش از واجبات است. این وسیله باعث پرتر دیده شدن مژه‌ها و زیبایی چشم خواهد شد. خط چشم انواع گوناگونی دارد که عبارتند از مداد چشم، خط چشم ژلی، خط چشم مایع و …

کافیست ببینید با کدام یک از این انواع خط چشم‌ها راحتتر کار می‌کنید، همان را انتخاب کرده و در کیف لوازم آرایش خود قرار دهید.

رژ لب

اگر از خانم‌ها بپرسید محبوب‌ترین وسیله آرایشی چیست؟ قطعا پاسخ اکثر آن‌ها رژلب خواهد بود. به خاطر همین علاقه به رژ، خانم‌ها معمولا چندین رنگ رژ لب را در لوازم  آرایش خود دارند! اما هر فردی یک رژ لب دارد که بیشتر از بقیه رنگ‌ها به او می‌آید. توصیه ما این است ابتدا رنگ دلخواه برای رژتان را انتخاب کنید و بعد همان یکی را در کیف آرایشتان بگذارید تا فضای زیادی اشغال نشود.

ریمل ابرو

بر خلاف گذشته که ابروهای نازک مد بود، امروزه ابروهای پرپشت و پهن نشانه زیبایی است.

اگر به طور خدادادی و طبیعی، ابروهای پرپشتی دارید به شما تبریک می‌گوییم چون خیلی خوش شانس هستید و فقط به یک ژل ابروی بی‌رنگ نیاز دارید.

اما اگر ابروهایتان کم است به یک مداد، سایه یا ریمل ابرو با کیفیت نیاز دارید که همرنگ ابروهای شما باشد. از میان لوازم آرایش مربوط به ابرو، کار کردن با ریمل ابرو از همه آسانتر است و اگر این محصول را همراه خود داشته باشید، دیگر نیازی نیست بابت آرایش ابروهایتان نگران باشید. هنگام تهیه ریمل ابرو رنگی را انتخاب کنید که کمی از موهایتان روشن‌تر باشد و شما را زیباتر کند.

پیشنهاد می‌کنیم در شرایط زیر اقدام به خرید ریمل ابرو کنید:

  • زمانی که می‌خواهید ابروهای پررنگ‌تری داشته باشید.
  • زمانی که می‌خواهید ابروهایتان حالت زیبایی به خود بگیرند و مرتب باشند.
  • زمانی که نمی‌خواهید ابروهای خود را رنگ کنید. اما دوست دارید کمی تغییر کنید و رنگ ابروها را با رنگ موها هماهنگ کنید.

سایه چشم

استفاده از سایه چشم برای آرایش روزانه کمتر توصیه می‌شود اما برای آرایش مخصوص مهمانی‌ها، استفاده از سایه چشم اهمیت ویژه‌ای دارد چون به چشم‌ها و نگاه شما عمق خاصی می‌بخشد. سایه‌ چشم در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود است. اما کافیست شما یک پالت دورنگ یا سه رنگ که مطابق سلیقه‌تان باشد را تهیه کرده و در کیف لوازم آرایشی خود قرار دهید.

محصولات آرایشی خود را از مو تن رو بخرید

مو تن رو یک فروشگاه اینترنتی با بیش از چهار سال سابقه درخشان در زمینه فروش محصولات آرایشی است. با خرید از این فروشگاه خیالتان بابت اصل بودن کالا راحت باشد چون تمامی محصولات آن از برندهای معتبر تهیه می‌شوند. همچنین در صورتی که هنگام خرید با مشکلی رو به رو شوید، پشتیبان‌های سایت به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ