کلاهبرداری کارگردان قلابی از دختران و پسران جوان

0

کارگردان قلابی که به بهانه آموزش و بازی دختران و پسران جوان در سریال و فیلم‌های سینمایی در کنار هنرپیشگان مطرح کشور، از آنها کلاهبرداری می‌کرد، در شهرستان مشهد دستگیر شد.

 جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در این باره گفت: روز های پایانی اسفند سال گذشته دختر جوانی با حضور در کلانتری احمدآباد مشهد از مردی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد. در تحقیق از شاکی معلوم شد، او بامردی که خود را کارگردان معرفی می کرده آشنا شده و این فرد عنوان کرده چهره وی برای بازیگری مناسب است و می تواند در کلاس های سه ماهه ای که او برای بازیگری در شهر مشهد راه اندازی کرده شرکت و در چند سریال و فیلم سینمایی که او کارگردانش است کنار چند هنرپیشه مطرح کشور بازی کند.
کارگردان قلابی فریب دختر جوان بازی دختران و پسران اغفال دختر جوان

به گفته سرهنگ حجت نیک مرام، در ادامه مشخص شد، دختر جوان فریب گفته های کارگردان قلابی را خورده و با شرکت در این کلاس ها حدود دومیلیون تومان می پردازد، اما هر چه منتظر می ماند کارگردان برای شرکت او در فیلم تماس بگیرد، خبری نمی شود و پی می برد وی کلاهبردار بوده است.

وی یادآور شد: با تشکیل پرونده و دستور قضایی تحقیقات پلیس برای دستگیری مرد کلاهبردار آغاز شد تا این که چند روز بعد مرد جوانی با حضور در کلانتری احمدآباد از مردی به اتهام کلاهبرداری ۶۰ میلیون تومانی شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، او شیفته بازیگری بوده و اتفاقی با مردی آشنا شده که ادعا می کرده کارگردان است و می خواهد یک فیلم سینمایی را در شهر مشهد کلید بزند و چند هنرپیشه مرد مطرح کشور نیز قرار است در آن بازی کنند و در جستجوی یک بازیگر است و پس از دیدن مرد جوان به این نتیجه رسیده که او همان فردی است که می تواند در فیلمش بازی کند، اما باید برای حضور در فیلم سرمایه گذاری کند تا نقش اول به او واگذار شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با چهره نگاری رایانه ای معلوم شد، تصاویر متهم فراری متعلق به مردی بوده که هر دو شاکی را فریب داده است بنابراین گروه تحقیق به سرپرستی سروان بقایی، رییس کلانتری احمدآباد مشهد، دستگیری کارگردان قلابی را در دستور کار قرار داده و دو روز پیش او را در یکی از هتل های مشهد دستگیر کردند. متهم با انتقال به کلانتری به کلاهبرداری از پسر جوان و چند دختر علاقه مند بازیگری اعتراف کرد.

هتل دارها در دام

در تحقیق از متهم معلوم شد او افراد زیادی را به شیوه ای مشابه در مشهد فریب داده و از آنها مبالغی کلان کلاهبرداری کرده است و برای جلب اعتماد بیشتر افراد برای آنها کارت های جعلی عضویت در کانون سینماگران تهیه کرده بود.

در مرحله بعدی از تحقیقات معلوم شد، متهم هتلداران را نیز فریب داده و در قبال هزینه اقامتش در هتل ها به آنها وعده می داده از محل های اسکان خود به عنوان مکان فیلمبرداری استفاده و رایگان هتل ها را تبلیغ می کند.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم تاکنون افرادی با حضور در کلانتری از وی به دلیل کلاهبرداری هایش شکایت کرده اند. تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ