دفتر مرکزی و ساختمان دیجی کالا کجاست؟ +عکس
اولین دفتر دیجی کالا کجا بود و کار را با چند نفر شروع کردید؟
سعید محمدی : اولین دفتر ما در خیابان سعدی شمالی بود، برادرمان آن جا دفتر داشت و ما هم چندسالی آن جا کار کردیم.
حمید محمدی : تیم اولیه کارجمعا ۷ نفر بودیم؛ دو تا مترجم داشتیم که تیم تولید محتوا بودند، یک پیک موتوری داشتیم و یک حسابدار و یک نفر هم که خریدها را انجام می داد و خود ما هم همیشه پای کار بودیم و هرکاری می کردیم. از همان روز اول تجربه مشتری برای ما خیلی مهم بود و همیشه به این فکر می کردیم که بتوانیم کالا را سریع به دست مشتری برسانیم و بدقول نشویم. از طرف دیگه دنبال این بودیم که مشتری هایمان را بشناسیم و بدانیم چه کسانی هستند که به ما سفارش می دهند، چه طوری فکر می کنند و از چه سبک زندگی هستند.
با چه سرمایه اولیه ای کار را شروع کردید؟
سعید: حمید ماشین داشت فروخت و من هم کمی پسانداز داشتم؛ فکر کنم سرجمع چیزی زیر ۲۰ میلیون تومان بود یا همین حدودها.
روند توسعه کار شما و افزایش نیروها به چه شکلی بوده؟
سعید: سال اول گفتم که دفتر در سعدی بود و با ۷ نفر شروع کردیم، تقریبا سه سال آن جا بودیم البته با گسترش کار یک طبقه هم تو همین ساختمان اضافه کردیم و در واقع پارکینگ آن جا هم انبار شده بود؛ آن زمان ۲۵ تا ۳۰ نفری شده بودیم بعد از آن رفتیم دفتر خیابان مطهری، جای بزرگتری بود، حدودا ۳۰۰ متر و بخشی را انبار کرده بودیم، تو این دفتر هم دو سالی بودیم و آخرش ۵۰ نفری می شدیم. سال ۹۰ حدودا بود که رفتیم دفتر خیابان جلفا رو به روی فرهنگسرای ارسباران، آن جا اولین جایی بود که دیگر یک ساختمان کامل داشتیم و عملی لمس کردیم که درحال بزرگ شدن هستیم و تو این دفتر تعداد نیروهایمان به ۷۰۰ نفر رسید و در نهایت به این دفتر آمدیم ( دفتر میدان عطار) و چند هفته پیش هم جشن هزارمین نیروی کاری شرکت را گرفتیم.
حمید محمدی ، سعید رحمانی و حمید محمدی
دفتر مرکزی
تهران – خیابان گاندی جنوبی – نبش خیابان ۲۱ – پلاک ۲۸
مرکز امور مشتریان
تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، نبش سیمای ایران، مرکز خرید پلاتین طبقه اول، پلاک ۱۰۷ (شنبه تا جمعه ۱۰ الی ۱۸ به جز ایام تعطیل رسمی)
خدمات پس از فروش
لطفاً کالا را برای بازگرداندن و ارسال آن به خدمات پس از فروش دیجیکالا از طریق پست، تنها به صندوق پستی ۳۴۶۹-۱۵۸۷۵ ارسال کنید. (شما میتوانید از طریق بخش سفارشهای من اقدام به بازگردانی کالا کنید)
تماس با گارانتی
برای پیگیری کالاهایی که با کارت گارانتی دیجی کالا به فروش می رسند با شماره ۶۱۹۳۰۰۱۰−۰۲۱ تماس بگیرید
تلفن تماس و فکس ۰۲۱ – ۶۱۹۳۰۰۰۰
ساتین
دیگه به دیجی کالا اعتماد ندارم به همه هم اطلاع رسانی می کنم.درسفارش مورخ شنبه۶شهریور۱۴۰۰به شماره سفارش ۵۷۶۶۰۱۳۹وشماره مرسوله۱۱۷۶۹۷۸۴۶ سه قلم سفارش داده بودم که یک قلمش که ۲۰بسته ۲۰تائی گیره بود فقط یک بسته در کارتن موجود بود هرچی هم با دیجی کالا ایمیل ردو بدل کردیم به نتیجه نرسیدم.مدرک هم برای اثبات ادعام دارم.
با سلام همینطور که یکی دیگه از دوستان فرمودند جدیدا هیچ کنترلی به ارسال سفارشات در دیجی کالا وجود نداره سفارش شماره ۲۱۷۹۹۰۰۷۸ ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ بدستم رسید که کالا در مدل مغایرت داشت که مبلغی بیشتر از ۴۰۰ هزار تومان هم بیشتر بابت انتخاب این مدل پرداخت کردیم ولی تامین کننده کالا، کالای ارزانتر برای بنده ارسال کردند و حالا همان کالا مورد درخواست بنده گرانتر هم شده، که در چندین نوبت پیگیری از واحدهای مختلف دیجی کالا فقط یک پاسخ دارند که کالا را مرجوع کنید، و این در دیجی کالا تبدیل به یک روال شده که کالای اشتباه فرستاده شود بعد چند روزی کالا رو مرجوع کنیم و بعد از چند مبلغ را عودت دهند و این خودش یک سودآوری برای این مجموعه شده و ضرر برای مشتریان .
و باز گفتنی ها بسیارند که در این مقاله نمی گنجد.
واقعا متاسفم برای دیجی با این مامور پخش عوضیشون ۱ماه که من هرروز خدا دارم ایمیل میزنم اصلا انگار که نه انگار خاک بر سرشون
سلام ازتحویل کالابسیاربی تعهدهستیدمن گوشی خریده ام ازیزدالایک هفته هست قراربوده بیاورندزنگ میزنندادرس میگیرندولی نمی اورنددروغ میگوینددیگه هرگزازدیجی کالاخریدنخواهم کردالان هم ازخریدم پشیمان هستم یک هفته پول راگرفتیدجنس راتحویل ندادیدبسیاراشتباه کردم ازدیجی کالا خریدکردم
دوهفته هست به دیجی کالا سفارش دادم یک قلم که اشتباها جای دگه ارسال شده بقیه اقلام هم بعد ازدوهفته هنوز در حال پردازش هست تلفن پشتیبانی هم که کلا در دسترس نیست
بنام خدا. سلام. در خردادماه ۱۳۰۰ تبلت خریده ام اما کد فعالسازی نداشته است. هشدار و راهنمایی نداشته. میخواهم برگردانم. چطور برگردانم؟ دستگاه قاچاق محسوب میشود
سلام دوماه پیش ۱۸ راننده دو شب از ساعت۲صبح تا۶ صبح هر راننده۴تا ۵نفر دختر را از انبار کیلومتر ۱۴ سوار کرده به مسیرهای مختلف میرسانند دو ماه است که پول رانندها را ندادند و تلفن هم جواب نمیدن قبل از درگیری رانندها لطفا تسویه حساب فرمایید اژانس ظفر کد ۲۱۰
وقتی محصولی رو نمیتونید به موقع ارسال کنید اون تاریخ را داخل سایت نگذارید.درضمن انقدر … بردارید که موقع سفارش کالا پول از مردم میگیرید کالارو یک هفته بعد از تاریخ موعود هم نمیرسانید به دست مشتری وقتیم جون مشتری به لبش رسید با وقاحت کامل میگید کنسل کنید پولتون تا ۴۸ ساعت دیگه میرسه به دستتون.خسته نشید یک وقت اون کالا بعد از یک هفته تو سایت خراب شده خودتون چندبرابر شده دیگه چه برسه جاهای دیگه.موقع پول گرفتن حاظرین ولی موقع تحویل دادن کالا و پس دادن پول مردم گم و گور میشید. دزدی همینه دیگه شماها یک مشت … بردار و ….
لطیفه جالبی بود
هیچکس در دیجی کالا برای کارمندان زن ارزش نمی گذارن هیچ راهی ندارد که بابت اذیت کردن کارمندان زن به انجاانتقاد کنیم
سفارشی برای ۴ عدد قفل درب ضد سرقت ثبت کردم که به من تحویل نشده ولی آنرا در لیست تحویل شده ثبت کرده اند و پیگیریهای من هم بجایی نرسیده. این کار به جز دزدی چه معنای دیگری دارد؟
سال گذشته سال نارضایتی مشتریها از دیجی کالا.. برادران محمدی اینکه آدم میلیاردر بشه و یادش بره از بغل اعتماد مردم و خریدهاشون بوده خیلی بده..
بعد از حدود دهسال عضویت در دیجیکالا چهارماه پیش یه گوشی خریدم که وقتی رسید باز کردم دیدم استفاده شده عکس گرفتم و مرجوعی ثبت شد فرداش هم طبق روال مسعول تحویل اوومد گرفت برد..بعد یکهفته زنگ زدم میگن قابل مرجوعی نیست خوب چرا تو اوون یکهفته خبر ندادین…همون گوشی رو سه بار بدون هماهنگی ارسال کردن بدون حتی یه پیامک که طبیعتا بنده سرکار بودم الانم میگن بعد از دوماه مادیگه مسئولیت نداریم…یعنی به همین راحتی هشت میلیون منو خوردن تو این مدت چهارماه هم حتی یک تماس از طرف دیجیکالا نداشتم تمام تماسها از طرف من بوده تو همشونم گفتن ثبت میشه پیگیری میشه…اگه کسی میدونه من چه باید کنم راهنماییم کنه ممنون۰۹۱۲۳۸۶۲۵۷۱
باسلام
بنده یک پدر خانواده هستم و جز پرسنل راننده دیجی کالا بودم و با تمام تلاش با تمامی مسولیت سنگینی که داشتم با خطرات جاده کار میکردم و با تمام وجودم خالصانه زحمت میکشیدم و در آخر مدیران نامرد و کفتار صفت لجستیک با پستی بهم تهمت زدن و با وجود داشتن زن بچه بنده رو اخراج کردن و هنوز هم حق حقوقم رو واریز نکردند و واگذارشون کردم بخدایی که بالاترین قضاوت کنندست و انسانیت ندارند خودشون سرتا پا ایراد هستن از دیگران ایراد میگیرند و سعید محمدی و برادر شون از این همه بی عدالتی و کثافتکاری ها آیا مطلاع هستن حق زن بچه مو ندادن و با نامردی با بی وجدانی رفتار کردند و هرکجا که برم از کثیفی و … صفتی این مدیران دیجی کالا میگم کثیفترین نامردترین بی وجدان ترین بی انصاف ترین هستن واگذارشون کردم بخدا که حق منو زن بچه عزیزم رو خوب بلد هست از این هایی که انسانیت ندارند بگیره الهی روی تخت بیمارستان جواب رفتاری که باهام کردن رو بگیرند
تماس۰۹۱۲۳۸۶۲۵۷۱
با سلام.اوائل کار دیجی کالا چون هنوز از لحاظ مالی سیراب نشده بودند درست کار میکردند،ولی از زمانی که برادران پولدار شدند زدن تو کار بدقولی و پول مردم رو هاپولی کردن.من یه سری جنس با هم در یک پارت خریداری کردم که ناقص تحویل دادن و الان یک هفته هست کارم شده تماس با مثلا پشتیبانی،به طوری که تمام کارمندهای پشتیبانی دیگه منو میشناسند،اول گفتن ۲۴ساعت دیگه بعد گفتن۴۸ساعت دیگه و الان هم میگن تا الان باید کالاتون میرسید و تازه از من میپرسن چرا نیومده.
اقایان برادران شما همیشه انگیزه خودتون رو از تاسیس این شرکت خرید دوربین کلاهبرداری شده عنوان میکنید،الان که خودتون به همه کلاهبردارا یه سور زدین.
من بیخیال پولم نمیشم و اگه شده صد برابر این پول رو خرج کنم حقم رو از حلقومتون میکشم بیرون
اگه مقدوره یه تماس با بنده بگیرین۰۹۱۲۳۸۶۲۵۷۱هادی
باسلام همیشه سفارش مارو بموقع تحویل دادند….. ایندفعه دادن به پست رشت……فقط نمیدونم به پست رشت چه ربطی داره…..ده …روزه معطل کردند….به سفارش هام نگاه میکنم…..نوشته تحویل شده…..کوش چرا… دیجیکالا اینقدر…هرکی..هرکی…شد.. اینطور نبود…. حتماً بعضی ها….ازرولج….ایکارارو میکنند.تابه دیجیکالا…ضربه بزنند….
دلیلش خود ما مردمیم که هیچوقت مطالبه حقمون و به درستی انجام نمیدیم..
من یه لباسشویی خریدم بعد پنج روز گفتن منطقه شما ارسال نداره یعنی موقع پول گرفتن نمیگنمنطقه شما ارسال نداره تا پول رو بچاپن
خودشون سفارش رو لغو کردن گفتن بعد از پنج روز پول خودت تاره میاد به حساب رسما زور گیرن
ینی واقعا مسخره بازی شده البت ع کشور عزیزمون بعید نیسا این حرکت.
مورخ ۲۵اردیبهشت۱۴۰۰ وشیسفارش دادم پس از گذشت ۵روز دیگ انتن دهیش به مشکل خورد.مرجوعش کردم بعد از بیش از۱۰روز پیام اومده ک عاااقا گوشیتو برگردوندیما داش
زنگ زدم اوپراتور میگن زنگ زدن هاهنگکردن برا این ک بخوان برگردونن یا نه..
اما. دریغ ع ی تماس خخخ..
عجب بابا عجب
۷تمن هاپولی شد
موفق نباید انشاالله..
سلام من پیک دیجی جت بودم کس دیگه ۹بارخرید کرده چون فامیلیش بامن یکی بوده گفتند من خرید کردم هرچی هم میگم قبول نمیکنند به من میگن باید ۹تا رو پولشو پس بدی بعدش تعهد بدی تا فعال بشی واسه کار نکرده ….متاسفم برای ۲برادر
با سلام
کالای مرجوعی چرا گولش برگشت نمیزنن. دی جی کالا شده دزد خانه. به هیچ وجه لوازم الکترونیکی نخرین یا خرابن یا باز شده و یا فیک. دو هفته و نیمه پول منو برگشت نزدن. انشالله روزی برسه که از بیخ جمع کنن این دزد خانه رو. تمامی تخفیفات هم فیک هستن
دیجی کالا دیگه معتبر نیست کالای اشتباهی فرستادن و ارزانتر فرستادن روال شده براشون
بنده ۸ عدد سفارش فازمتر ایران پتک برای شرکت داشتم وقتی کالا را دریافت کردم دیدم غیر از اون چیزی که سفارش داده بودم ارسال شده و هر روز پیگیری و کلی تماس و شکایت ، تا بالاخره پیک مرجوعی اومد برد
بله دیجی گندشو در اورده با این مدل ارسال کالا اشتباهی
اسکی از آمازون کبیر لعنت بر هر چی ایرانی کاش ایرانیان مجوس اسکی بلد بودند
دیجی کالا هم مثل تمام برند هایی که از زیر پله شروع شد و بعد به شدت گسترش پیدا کرد, دچار فساد و بی کیفیتی شده و قطعا به زیر پله برمیگرده.! علیرغم همه تاکیدات دوستان که گفتن از دیجی کالا نخرم, خریدم و به شدت پشیمونم. پول زیاد همیشه فساد و بی کفایتی میاره.!!
دیروز وجه سفارش را واریز کرده ام ولی سفارش را برایم نیاورده اند مبلغ ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان! بعد در پروفایل نوشته کالا تحویل داده شده! از دیروز تا الان هر چه تماس میگیرم در صف انتظار های طولانی ۱۰ دقیقه ای پای تلفن میمانم ولی بیفایده است. نه پاسخ میدهند و نه پروفایل را اصلاح میکنند و نه پولم را پس دا ه اند! واقعا حیف از اعتماد
واقعا متاسفم برای دیجی کالا و نحوه ارسال بار و کالای فروخته شده برای مشتری. هیچ روند مشخص برای ثبت شکایت وجود نداره. تلفنی هم با وقاحت تمام همه مشکلات کالا و ارسال رو متوجه مشتری میکنن. اینا هم مثل ایران خودرو و سایپا چون رقیب ندارن و بازار رانتی دارن فکر میکنن و توهم زدن که بهترین هستن.
واقعا متاسفم برای خریدی که از دیجی کالا انجام دادم و دو روزه با رفتار نامناسب اپراتورها مواجه میشوم و کسی جوابگو نیست
همین طور که بقیه دوستان هم به درستی ذکر کردند، متاسفانه خدمات دیجی کالا و مشتری مداری آنها در سالیان اخیر به شدت افت کرده و اصلا رعایت حقوق مشتری، همین مشتریانی که دیجی کالا را به قدرت امروز رساندند، را ندارند و قوانین و رویههای آنها یک جانبه و فقط به نفع خودشونه. با نفوذی که پیدا کردند، قیمتها را در بازار به دست گرفتهاند و قیمت کاذب میگذارند و با تخفیفهای سوری مردم را فریب میدهند و نسبت به قبل همیشه در ارسال کالا تاخیر دارند. باید همت کنیم و یک کمپین “نه به دیجی کالا” به راه بیندازیم و خرید از دیجی کالا را تا تأدیب آنها تحریم کنیم.