شرمن و ظریف با نام کوچک همدیگر را صدا می‌زنند و درباره مسائل خصوصی یکدیگر صحبت می‌کنند

0

حمید رسایی در نطق میان دستور در مجلس گفت: تا ابر رهبری همچون امام خامنه‌ای پرچمدار این کشتی است ۱+۵ نخواهد توانست به خواسته‌های شوم خود برسد، هرچند وندی‌شرمن ادعا کند که به آقای ظریف نزدیک شده و آنها همدیگر را با نام کوچک صدا می‌کنند و درباره مسائل خصوصی یکدیگر صحبت می‌کنند.

همسر وندی شرمن همسر ظریف سوابق حمید رسایی حمید رسایی بیوگرافی وندی شرمن اخبار بدون سانسور سیاسی

 حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در نطق میان دستور اظهار داشت: در ماه‌های اخیر یکی از واژه‌هایی که در ادبیات مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته، واژه استقلال کشور اسلامی است. استقلال یکی از اصول خدشه‌ناپذیر انقلاب اسلامی خمینی بود. این استقلال در سال‌های منتهی به ۵۷ با سرنگونی رژیم پهلوی تحقق یافت و در ۱۲ فروردین با مشارکت در رفراندوم و ۱۳ آبان ۵۸ با تسخیر لانه جاسوسی و شهریور ۵۹ با حضور در جبهه‌های دفاع مقدس محقق شد.  اما اکنون چندین سال است که نماد استقلال کشور دانش هسته‌ای است؛ که به فتوای عالیترین مقام سیاسی – دینی ایران و رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای هرگز از مجرای صلح‌آمیز خارج نمی‌شود.

وی افزود: ما همانطور که در مقاطع دیگر برای استقلال خودمان هزینه داده‌ایم، در این مقطع نیز هزینه خواهیم داد. متاسفانه مدتی است که دولت در قالب توافقنامه‌ای که در خصوص پرونده هسته‌ای پذیرفته به دلیل امتیازات متعددی که داده است و امتیازات حداقلی که گرفته است، سبب جری شدن دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی شده است تا جایی که جبهه استکبار هر روز با ادعایی تازه نه تنها توهین جدیدی می‌کند که در مقابل انفعال مدیران سیاست خارجی یک گام به پیش می‌رود.

رسایی گفت: دولت نیز به دلیل اینکه تمام تخم مرغ‌های خود را در سبد برداشتن تحریم‌های ظالمانه قرار داده و هیچ طرح اقتصادی مبتنی بر مد نظر گرفتن توان داخلی کشور ندارد، با انفعال در برابر زیاده‌خواهی‌ها تلاش می‌کند توافقنامه ژنو را به سرانجام برساند و به زعم خود تحریم‌ها را بردارد و گشایش در زندگی مردم ایجاد کند. همین نکته سبب شده تا جبهه استکبار سیاست تحقیر و تحمیل را در پیش بگیرد.

همسر وندی شرمن همسر ظریف سوابق حمید رسایی حمید رسایی بیوگرافی وندی شرمن اخبار بدون سانسور سیاسی

رسایی افزود: اکنون شاید دریابیم که چرا طرف ایرانی درخواست داشته که مذاکرات محرمانه بماند. در دو حالت محتوا را محرمانه نگه می‌داریم. گاهی محتوا را محرمانه نگه می‌داریم تا دشمن از جزئیات با خبر نشود. اما توافقنامه ژنو که با دشمن منعقد شده است، گاهی محتوا محرمانه می‌ماند تا دوست از آن مطلع نشود. به دلیل اینکه اطلاع دوست از این محتوای بد قطعا عصبانیت و نگرانی او را به دنبال دارد.

وی اظهار داشت: دولت اجازه نمی‌دهد منتقدین آزادانه به انتقاد خود بپردازند. صداوسیما در فشار است تا منتقدان نتوانند انتقادات خود را به این توافقنامه بیان کنند. رسانه‌های منتقد از جمله هفته‌نامه ۹ دی به دلیل انتقاد از توافقنامه ژنو توقیف شدند. همه اینها حکایت از این می‌کند که این توافقنامه به هیچ وجه مصالح ملی ما را تامین نمی‌کند. البته تا ابررهبری همچون امام خامنه‌ای پرچمدار این کشتی است ۱+۵ نخواهد توانست به خواسته‌های شوم خود برسد، هرچند وندی‌شرمن ادعاکند که به آقای ظریف نزدیک شده و آنها همدیگر را با نام کوچک صدا می‌کنند و درباره مسائل خصوصی یکدیگر صحبت می‌کنند.

منبع : تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ