افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی “بشهاب” در راه است

0

یکی از مسئولان شرکت لامپ پارس شهاب از افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی این شرکت در سال جاری خبر داد .

یکی از مسئولان شرکت لامپ پارس شهاب در گفتگو با خبرنگار اکوبورس در حالی که خواستار عدم افشای نام خود بود از افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی این شرکت از محل سود انباشته خبر داد و خاطر نشان کرد که در حال حاضر ” بشهاب” اقدام  به  تکمیل گزارشات توجیهی  نموده است اما هنوز گزارشی در اختیار سازمان بورس قرار نگرفته است . گفتنی است با این افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی از محل سود انباشته سرمایه شرکت حدودأ از ۵ میلیارد تومان به ۱۶ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

این مقام مسئول همچنان عنوان کرد که مجمع عمومی سالانه این شرکت طبق روال سال های گذشته در تیر ماه تشکیل می شود و با توجه به این که شرکت سرمایه گذاری پارس توشه سهامدار عمده شرکت لامپ پارس شهاب می باشد ، سیاست تقسیم سود مشابه شرکت سرمایه گذاری پارس توشه خواهد بود .

وی هم چنین در خصوص کاهش ۵۰ درصدی تولید لامپ فلئورسنت نسبت به سال قبل عنوان کرد که تولید این لامپ را به شرکت های زیر مجموعه دیگر خود واگذار کرده اند. هم چنین در خصوص کاهش فروش لامپ رشته ای نسبت به سال قبل نیز افزود که این کاهش فروش به دلیل عدم تمایل افراد به خرید لامپ رشته ای در سال های اخیر می باشد .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ