علی دایی و فوتبالیستهای معروف در تعطیلات به کدام کشور می روند؟

0

با توجه به در پیش رو بودن تعطیلات لیگ مربیان و بازیکنان فرصت بیشتری برای استراحت و احیانا مسافرت دارند.

 سیتیزن شیپ های آمریکایی ( یعنی شهروند آمریکا بودن و در برابر پرچم این کشور قسم بخورد که مدافع حقوق آمریکا باشد )  فوتبال ایران کم نیستند. مشهورترین چهره فوتبال ایران که ۱۵ سال است اقامت آمریکا را دارد کسی نیست جز علی دایی سرمربی پرسپولیس. علی دایی که زودتر از سایرین گرین کارت آمریکا را گرفت بلافاصله پس از پایان لیگ به همراه همسر و فرزندش راهی آمریکا می شود و مدتی را در لس آنجلس، لاس وگاس و سایر شهرهای کالیفرنیا می گذراند. خبر می رسد که او با توجه به اتمام لیگ به زودی راهی ینگه دنیا می شود البته او امسال اقامت بیشتری در آمریکا خواهد داشت. گفته می شود سرمربی سرخ ها یک خانه در لاس وگاس دارد.

گرین کارت علی دایی گرین کارت آمریکا علی دایی کجاست علی دایی در لاس وگاس علی دایی در امریکا سیتیزن شیپ خانه علی دایی

چهره بعدی که قرار است به همین زودی به آمریکا برود امیر قلعه نویی است. او در این سفر همسر و فرزندان خود را هم با خود می برد. امیر خان سه سال است که اقامت آمریکا را گرفته و شنیده می شود شاید برای اخذ اقامت دائم مجبور شود یک سال در آمریکا زندگی کند که البته بعید به نظر می رسد. قلعه نویی سال گذشته هم سفر پر سر و صدایی به کانادا داشت.

کریم باقری دیگر چهره مشهور دیگری در فوتبال ایران است که گرین کارت آمریکا دارد و به زودی به این کشور سفر می کند. باقری نیز سال هاست به آمریکا رفت و آمد دارد.

وحید طالب لو دروازه بان سابق استقلال نیز قرار است به آمریکا برود. او هم پنج سال پیش اقامت این کشور را گرفته و سالی یکبار به آنجا می رود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ