جزییات افزایش سرمایه ،هزینه های مالی و تأمین مواد اولیه مورد نیاز در “سرما آفرین”

0
شرکت سرما آفرین با استفاده از استراتژی های مختلف در خصوص افزایش انعطاف پذیری و تنوع در تولید محصولات برای پاسخ به نیازهای مختلف مشتریان گام های مؤثری برداشته است.

مدیر مالی شرکت سرما آفرین با بیان این مطلب به خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: فروش شرکت سرما آفرین تحت تأثیر بودجه عمرانی و سیاست های اقتصادی دولت قرار دارد بنابراین در صورت تغییر هر کدام از این عوامل تقاضا برای محصولات این شرکت تغییر خواهد کرد بنابراین شرکت سرما آفرین با استفاده از مدیریت کار آزموده توانسته انعطاف پذیری خود را برای مواجه شدن با شرایط مختلف بالا ببرد.

آدینه وند در مورد روند تولید و فروش در سال جدید ابراز داشت: در حال حاضر مشغول به بررسی و پیش بینی مفروضات برای سال جاری می باشیم که به زودی به اطلاع عمومی خواهد رسید و در سامانه کدال منتشر خواهد شد.

وی افزود: برای تولید و فروش در ابتدای سال ۹۳ تغییر محسوسی پیش بینی نگردیده است و مشابه سال ۹۲ می باشد.

مدیر مالی “لسرما” پیرامون کیفیت محصولات شرکت ابراز داشت: شرکت سرما آفرین در آغاز تأسیس با تکنولوژی روز شرکت Carrier که شرکتی پیشرو در صنعت تهویه مطبوع می باشد شروع به کار نموده است وطی سال های فعالیت شرکت از آخرین تکنولوژی های موجود در جهت افزایش بهره وری و بهبود محصولات تولیدی استفاده نموده است.

بنابراین شرکت از تکنولوژی قابل قبولی نسبت به شرکت های مشابه خارجی برخوردار است.

این مقام مسئول در مورد کشش تقاضا برای محصولات ابراز داشت: در سال ۹۲ تقاضا برای محصولات شرکت مناسب بوده است ولی با توجه به نوع صنعتی که این شرکت در آن فعالیت می کند هیچ گونه آمار و اطلاعات دقیقی در خصوص میزان کل بازار و سهم شرکت از آن در دسترس نبوده و نمی توان اطلاعات مقایسه ای خاصی در این زمینه ارایه نمود.

آدینه وند پیرامون آثار اجرای طرح هدفمندی بر شرکت سرما آفرین ابراز داشت: افزایش قیمت حامل های انرژی سبب افزایش هزینه های بهای تمام شده و سربار بر شرکت های تولیدکننده خواهد شد ولی با استفاده از مدیریت هزینه که هر سه ماه در خصوص بودجه عملیاتی صورت می گیرد اقدام به شناسایی موارد هزینه بر تصمیم گیری برای کنترل آنها اتفاق می افتد.

مدیر مالی شرکت سرما آفرین در خصوص برنامه شرکت برای افزایش سرمایه اظهار داشت: افزایش سرمایه پیش بینی شده عمدتاً از محل اندوخته می باشد که در جهت اصلاح ساختار مالی شرکت قرار است اتفاق افتد که در صورت موافقت اعلام خواهد شد.

آدینه وند با اشاره به تأثیر کاهش تحریم ها بر شرکت سرما آفرین با گشایشات صورت گرفته در حوزه بین المللی ابراز داشت: ۲۴ درصد از مواد مورد نیاز برای تولید محصولات از بازار خارجی تأمین می گردد که با گشایشات صورت گرفته در حوزه بین المللی و پولی شرکت سرما آفرین توانسته با استفاده از گشایش اعتبارات اسنادی اقدام به تأمین راحت تر این مواد اولیه مورد نیاز نماید که این حاصل تلاش تیم مدیریت بازرگانی می باشد.

وی در خصوص افزایش هزینه های مالی شرکت ابراز داشت: این افزایش به دلیل تسهیلات بانکی و نرخ بالای بهره می باشد که سیستم بانکی به شرکت های تولیدکننده تحمیل نموده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ