محمد پنجعلی: دربی مساوی می‌شود

0

محمد پنجعلی درباره دربی ۹۴، اظهار کرد: بازی سختی برای هر دو تیم است چراکه این بازی همیشه حساسیت خاصی داشته و هیچ تیمی دوست ندارد بازنده بازی باشد. با این حال با توجه به شرایط فکر می‌کنم بازی جذاب و تماشایی از هر دو تیم ببینیم.

او در ادامه درباره شرایط پرسپولیس هم گفت: بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس از نظر روحی تضعیف شد اما با گذشت زمان این موضوع هم برطرف می‌شود و تیم دوباره به شرایط مطلوب خود برمی‌گردد. در سه بازی اخیر هم بازی‌های بدی از پرسپولیس ندیدم و اما شرایط به گونه‌ای نشد که بازی‌ها با نتیجه همراه شود.

پنجعلی در ادامه تصریح کرد: باید واقعیت را پذیرفت. وقتی چند بازیکن جدا می‌شوند و می‌روند شرایط سخت می‌شود اما گل‌محمدی نشان داده در تلاش است تا مشکلات نبود بازیکنان برطرف بشود. زمانی که بشار رسن در پرسپولیس بازی می‌کرد، میانه میدان را برای طراحی حملات مدیریت می‌کرد اما الان که جدا شده، کار سخت شده است.

او درباره عملکرد حامد لک هم گفت: او یک دروازه‌بان مطمئن است که عملکرد خیلی خوبی دارد. تا به  حال هم بدون اشتباه کار کرده و تاثیر زیادی در موفقت تیم داشته است و ما  امیدوار هستیم در داربی هم بهترین عملکرد خود را داشته باشد.

پنجعلی در ادامه در پاسخ به این سوال که پیش بینی‌اش درباره دربی ۹۴ چیست، گفت: با توجه به حساسیت‌های موجود فکر می‌کنم بازی با تساوی به پایان برسد.

 

وضعیت پرسپولیس محمد پنجعلی زمان دربی دربی کی است پرسپولیس نیوز بیوگرافی محمد پنجعلی اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ