افشاگری پسر قلعه نویی درباره قرارداد میلیاردی با استقلال

0

امیر قلعه‌نویی چند وقت پیش طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که دیگر علاقه‌ای به ماندن در استقلال ندارد. اما این جمعه قبل از دیدار آبی‌پوشان مقابل تراکتورسازی آنقدر بار منفی برای سرمربی آبی‌پوشان داشت تا مجبور شود چند ساعت بعد حرف خود را تصحیح کند و بگوید که منظورش این بوده که علاقه‌ای به عوض کردن هر ساله تیم خود ندارد و می‌خواهد برای فصل بعد هم در استقلال بماند.

هوتن قلعه نویی محمد هوتن قلعه نویی مبلغ قرارداد امیر قلعه نویی قرارداد امیر قلعه نویی پسر امیر قلعه نویی امیر قلعه نویی مربی کجاست

پس از این اتفاق بود که سرمربی آبی‌پوشان در دو مصاحبه بعدی خود به صراحت از ماندن در جمع آبی‌پوشان سخن گفت و مدعی شد که اگر هواداران و هیأت مدیره او را بخواهند در استقلال می‌ماند.

اما حالا پس از این صحبت‌ها شاهد افشاگری پسر قلعه‌نویی در صفحات اجتماعی هستیم. محمد هوتن قلعه‌نویی در صفحه منتسب به خود به این موضوع اشاره کرد که پدرش پیشنهاد ۳ میلیاردی از پدیده شاندیز دارد ولی می‌خواهد برای بار دوم یک برنامه سه ساله رو کند و به شرط اجرا شدن برنامه‌هایش قرارداد خود را با استقلال تمدید کند.

اولین باری که قلعه‌نویی از قرارداد سه‌ساله خود پرده برداشت زمانی بود که میانگین سنی استقلال بسیار بالا رفته بود و سرمربی آبی‌پوشان به بهانه برنامه سه‌ساله تعدادی بازیکن جوان را به تیم ملحق کرد و در پایان برنامه خود توانست با همین نفرات استقلال را قهرمان لیگ برتر کند.

حالا نیز شرایط به همین گونه است و میانگین سنی استقلال بسیار بالا رفته است. به این شکل می‌توان گفت که اگر افشاگری پسر قلعه‌نویی در مورد برنامه سه‌ساله پدرش درست باشد. این مربی می‌خواهد بار دیگر تحولی عظیم در استقلال به‌وجود بیاورد و با بیرون کردن نفرات پا به سن گذاشته تیم و جذب نفرات جوان‌تر شرایط را برای اجرای برنامه‌هایش فراهم کند.

گفته می شود قرارداد ۳ ساله سرمربی استقلال این بار بالای ۲ میلیارد تومان است.خبر تمدید قرارداد امیر قلعه نویی با استقلال هنوز تایید نشده و رسمیت نیافته است. در صورتی که این خبر از سوی باشگاه استقلال تایید شود آنگاه باید قلعه نویی را گران ترین مربی تاریخ لیگ برتر ایران معرفی کرد. او به نخستین مربی دو میلیاردی تاریخ لیگ برتر ایران تبدیل می شود.

این در حالی است که گفته می‌شود قلعه‌نویی تلاش می‌کند به هر شکل ممکن جلوی استعفای فتح الله زاده را بگیرد تا این مدیر نیز در استقلال بماند.

جام نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ