فتح اله زاده از بازیکن ۷ میلیاردی تومانی رونمایی کرد ! + عکس

0

علی فتح اله زاه اظهار داشت: هواداران استقلال از هم اکنون بدانند که اگر قرار باشد من دراین باشگاه کار کنم به طور حتم امیرقلعه نویی را نیز به عنون سرمربی تیم نگه می دارم امامشروط براینکه مسئولان وزارت ورزش اگر دوست دارند من دراین باشگاه کار کنم بایستی به صورت پیمانی این باشگاه را ۵ سال به دست من بسپارند تا بتوانم این تیم را سروسامان بدهم.

وی تصریح کرد: قرارداد‌های باشگاه استقلال به صورت شفاف منعقد شده و ما ریز به ریز قراردادها را از همان ابتدا رصد کرده ایم تا مشکلی در این باره بوجود نیاید و هر موقع که مسئولان صلاح بدانند در رابطه با این موضوع شفاف سازی خواهیم کرد.
وی افزود: ارقام قراردادهای منتشره باشگاه پرسپولیس بیشتر از آن است که در برخی رسانه‌ها منعکس گردیده است به طور مثال تنها محمدرضا خلعتبری دراین فصل با دریافت هفت میلیارد تومان از باشگاه مذکور به سرخپوشان پایتخت پیوست.
 محمدرضا خلعتبری قرارداد محمدرضا خلعتبری قرارداد آندرانیک تیموریان درآمد محمدرضا خلعتبری آندرانیک تیموریان
مدیر عامل باشگاه استقلال تهران تأکید کرد: مجموع بدهی‌های آبی پوشان پایتخت ۲۸ میلیارد تومان است که بسیاری از این بدهی مربوط به ادوار گذشته می‌شود که تاکنون پرداخت نشده و برروی هم انباشته شده است، اما در این فصل ما بازیکنان خود را به خدمت گرفتیم و با قیمتی مناسب برای پیوستن به استقلال با آنها قرارداد منعقد کردیم و به هیچ وجه ارقام قرارداد‌های بازیکنان ما بالا نبوده است.
مثلاً آندرانیک تیموریان که یکی از تأثیرگذارترین بازیکن ابی‌پوش پایتخت بوده و بالاترین رقم قرارداد را در میان سایر بازیکنان به خود اختصاص داد و تنها با ۱.۵ میلیارد به باشگاه استقلال پیوسته و این درشرایطی است که وی از قرارداد ۷ میلیاردی خود صرف نظر کرد تا برای استقلال به میدان برود.
وی اشاره کرد: با توجه به صحبت‌های اخیر کی روش که تاکید داشته من به وی بی احترامی کرده‌ام باید بگویم که این صحبت‌ها صحت ندارد و کارلوس کی روش بوده که به من بی احترامی کرده و در این خصوص من حتی به فیفا نیز ازوی شکایت کرده ام.
فتح اله زاده یادآورشد: ما ۶۹ نفر را به عربستان اعزام کرده‌ایم که ۵۰ نفراز آنها را بازیکنان، کادر فنی، تدارکات، پزشکان و غیره را شامل می‌شود و ۱۹ نفر مابقی در زمره کسانی هستند که برای باشگاه استقلال درآمدزایی کرده‌اند، به انضمام اینکه این سفر برای ما نه تنها ضرری نداشته بلکه ما از کنار این سفر به عربستان سود هم کرده‌ایم و از پول بیت المال هزینه‌های این سفر انجام نشده است.
وی ادامه داد: تیم استقلال در حال حاضر برای دیدار الشباب آماده است البته آنها تیم خوبی دارند و از حمایت هواداران بسیاری برخوردار هستند البته آنها هواداران خود را با جوایزی همچون ماشین‌های آخرین مدل به ورزشگاه‌ها ترغیب می‌کنند اما هواداران ما به‌صورت خود‌جوش به ورزشگاه‌ها می‌آیند.
فتح الله زاده در ادامه تصریح کرد:‌ بستن قراردادهای یک ساله برای فوتبال ایران سم است. من به این مسئله چندمین سال است که تاکید می‌کنم که بستن قراردادهای یکساله یکی از دلایلی است که باعث افزایش مبلغ قراردادهای شده است. باشگاه‌ ما توان مالی پرداخت قرارداد‌های مبلغ بالا را ندارد و بازیکنان پیشنهاد های بالا که از تیم‌های دیگر دارند، مجبور به ترک استقلال می‌شوند. خیلی از بازیکنان سال قبل با پینشهاد‌های چند میلیاردی مواجه بودند و حاضر شدند با مبلغ‌های خیلی پایین تر برای استقلال بازی کنند.
مدیر عامل استقلال در ادامه افزود: کسانی که من را اذیت کرده‌اند دنبال این هستند که من از باشگاه استقلال بروم و جای من را بگیرند. در حال حاضر ما فقط قراردادمان با دو بازیکن مانده است و اگر در فصل بعد مدیری جایگزین من شود، از حالا بداند که وضعیت مالی تیم مطلوب نیست. من ۵۰ درصد قرارداد‌ها را پرداخت کردم و باقی مبلغ را قرار بوده که وزارت ورزش پرداخت کند. در حالی که فقط ۲.۵ میلیارد از سوی این وزارت داده شده است.
وی افزود: اول فصل که من تیم را تحویل گرفتم، باشگاه فقط با ۲ بازیکن قرارداد داشت و ما به دلیل مشکلات مالی نتوانستم تیم را به خوبی ببندیم و خیلی از بازیکنان خوبمان را در اواسط فصل از دست دادیم اما با این شرایط ما تا آخر فصل مدعی قهرمانی بودیم. میزان قرارداد‌های ثبت شده در باشگاه و فدراسیون و مبلغ پرداخت همگی یکسان است اما برخی معتقدند که اختلاف‌هایی در حساب کتاب‌های باشگاه وجود دارد باید در یک برنامه تلویزیونی رو در روی یکدیگر قرار بگیریم تا این مسئله شفاف سازی شود.
وی در ادامه اظهار داشت: بودجه‌ی باشگاه استقلال در فصل قبل ۲۴ میلیارد تومان بوده که از این مقدار ۱۸ میلیارد تومان صرف قرارداد بازیکنان شد و فقط با ۶ میلیارد باقی مانده توانستیم تیم‌های مختلف باشگاه استقلال را جمع کنیم. باشگاه‌های دیگر با بودجه‌های ۴۰ میلیاردی باشگاه خود را می‌بندند و از نظر مالی دچار بحران نیستند.
وی در پایان افزود: امیدواریم بازی مقابل الشباب را با پیروزی سپری کنیم تا برای ادامه‌ی رقابت‌های و راهیابی به مرحله‌ی بعد امیدوار باشیم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ