ماجرای حضور جنجالی خواننده و رقاص مصری در سفارت ایران در مصر + عکس

2

خانم آلبا کلرد  (Alba Clerd) خواننده و رقصنده مصری به تازگی تصاویری از خود با مجتبی امانی کاردار و یا مسوول دفتر حفاظت از منافع ایران در مصر منتشر کرده و گفته است، سفارت ایران در مصر، من را به مهمانی ای که به مناسبت عید نوروز در محل اسکان او برگزار شده بود دعوت کرده و استقبال گرمی از سوی حاضرین از من به عمل آمد.

فرانس ۲۴ نوشت: احتمالا دولت حسن روحانی و محمد جواد ظریف طی روزهای آینده آماج حملات جدیدی قرار بگیرند: علت آن نیز حضور یک خواننده و رقصنده مصری در مهمانی دفتر حفاظت از منافع ایران در مصر خواهد بود.

خانم آلبا کلرد خواننده و رقصنده مصری به تازگی تصاویری از خود با مجتبی امانی کاردار و یا مسوول دفتر حفاظت از منافع ایران در مصر منتشر کرده و گفته است، سفارت ایران در مصر، من را به مهمانی ای که به مناسبت عید نوروز در محل اسکان او برگزار شده بود دعوت کرده و استقبال گرمی از سوی حاضرین از من به عمل آمد.

همسر مجتبی امانی مجتبی امانی فیلم آلبا کلرد عکس آلبا کلرد سوابق مجتبی امانی رقصنده مصری آلبا کلرد Alba Clerd

خانم کلرد خواننده ای مصری است که البته چندان هم معروف و مشهور نیست. در صفحه ای در ویکیپدیا درباره ایشان نوشته شده آلبا کلرد خواننده ای مصری است که اصالتا از خانواده ای ایرانی-ترک است.

همسر مجتبی امانی مجتبی امانی فیلم آلبا کلرد عکس آلبا کلرد سوابق مجتبی امانی رقصنده مصری آلبا کلرد Alba Clerd

در پی تماس فرانس۲۴ با دفتر حفاظت از منافع ایران در مصر، مقامات مسوول در این دفتر عنوان کردند خانمی به اسم کلرد را نمیشناسند اما حضور وی در جشن را نیز تکذیب نکردند. مقامات دفتر حفاظت از منافع ایران در مورد حضور خانم کلرد در جشن نوروزی نیز توضیح دادند:« ما از تمامی ایرانیان و یا کسانی که پدر و مادر ایرانی داشته اند و اطلاعات آنها در دفتر موجود بوده است برای جشن نوروز دعوت به عمل آورده ایم.»

به نظر میرسد مسوولان دفتر حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ایران در مصر از «هنرهای ممنوعه» یکی از مدعوین خود خبر نداشته اند.

این مسیله امکان داره به موضوعی تازه برای حمله رقبای سیاسی و اصولگرایان به محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه ایران که به خاطر مذاکرات هسته ای به شدت تحت فشار احزاب اصولگرا قرار دارد، منجر شود.

[ خانم کلرد یک روز پس از انتشار این خبر در رسانه ها، تصاویر خود با کاردار ایران را از صفحه فیسبوک خود پاک کرد.]

همسر مجتبی امانی مجتبی امانی فیلم آلبا کلرد عکس آلبا کلرد سوابق مجتبی امانی رقصنده مصری آلبا کلرد Alba Clerd

مرجع : مشرق

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. ریحانه می گوید

    برای اینکه خبر درست رو بخونید این صفحه رو هم مطالعه کنید.
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930130000106

  2. mahsa می گوید

    فکر نکنم موضوع جدیدی باشه بعضی مردها ایرانی
    ابروی ایران و بردن … تو سرت البته اگه راست باشه