پسر هوس باز و اغفال دختران نوجوان با وعده ازدواج ! + عکس

1

پسر شیطان صفتی که با وعده ازواج دختران جوان دبیرستانی را فریب داده و از آنان اخاذی می کرد، پس از یک ساعت تعقیب و مراقبت توسط پلیس دستگیر شد.

فیلم خصوصی دختر فریب دختران جوان عکس خصوصی دختر دختران جوان

در پی ارجاء پرونده ای در خصوص اغفال و کلاهبرداری از دختران کم سن و سال توسط فردی به هویت “ق.الف” پرونده ازدادسرای شعبه شهر ری به پایگاه نهم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ ارجاء و با توجه به حساسیت موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

با ارجاء این پرونده تحقیقات ماموران آغاز و در خلال تحقیقات پلیسی ضمن دعوت از شکات پرونده مشخص شد متهم پرونده فردی ۲۲ ساله با نام مستعار پیمان می‌باشد که اقدام به اغفال و کلاهبرداری از دختران کم سن و سال دبیرستانی با وعده ازدواج نموده است.

در تحقیقات اولیه کارآگاهان دریافتند که این پسر جوان با نزدیکتر کردن رابطه خود با دختران دبیرستانی اقدام به گرفتن عکس ها و فیلم های خصوصی دختر جوان کرده و سپس در ازای منتشر نکردن آن ها در فضای مجازی طلاجات و زیورآلات دختر جوان را طلب می کرده است.

در ادامه ماموران از آخرین طعمه متهم خواستند که با یک قرار صوری او را به مکانی کشانده تا پلیس بتواند این پسر شیطان را صفت را دستگیر و به سزای اعمال بی شرمانه اش برساند.

در ادامه با هماهنگی های لازم با مقام قضایی شب گذشته ماموران توانستند در یک قرار صوری پس از یک ساعت تعقیب و مراقبت متهم را که با یک دستگاه خودروی زانتیا در محل حضور پیدا کرده بود را دستگیر و به پایگاه انتقال دهند.

در بازجویی های فنی و پلیسی دریافتند متهم طی یک سال گذشته ۷ نفر از دختران دبیرستانی با وعده ازدواج فریفته و ۶۲ میلیون تومان از آنان اخاذی و کلاهبرداری کرده است.رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ سرهنگ علیرضا محرابی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: به اعتراف صریح متهم پرونده پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضایی در اختیار بازپرس دادسرای شهر ری قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. امید می گوید

    دخترای احمق و ساده لوح همیشه مورد سواستفاده قرار میگیرن . خانواده ها باید تربیت اسلامی و اخلاقی داشته باشند تا دختراشون تو دبیرستان به گناه کشیده نشن . اینم از فواید ماهوارس حالا میگین نه باشه دختراتون که با دوست پسراشون همه جوره سرویس دادنو بعد ها از ازدواج طفره رفتن و با بی ابرویی زندگی کردن بگین دوستاشون بد بودن ماهواره بد نیست