ابراهیم اثباتی همسر نسیم ادبی درگذشت +علت فوت

0

ابراهیم اثباتی آهنگساز موسیقی و تئاتر، نوازنده دیوان، تنبور، سه تار و همسر نسیم ادبی بازیگر سینما و تئاتر بعد از سال‌ها مبارزه با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. ابراهیم اثباتی در زمان مرگ ۴۹ سال سن داشت.

ابراهیم اثباتی متولد سال ۱۳۵۰، نوازندگی تنبور را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرد و در این زمینه از محضر سیدخلیل عالی نژاد بهره برد.

هنرمندان فوت شده همسر نسیم ادبی همسر ابراهیم اثباتی علت مرگ هنرمندان علت مرگ افراد مشهور بیوگرافی نسیم ادبی بیوگرافی ابراهیم اثباتی بیماری هنرمندان اینستاگرام نسیم ادبی افراد معروف کرونایی

او آذرماه امسال به بیماری کرونا مبتلا شده بود و بعد از بهبود به خبرنگار هنرآنلاین گفته بود: خوشبختانه توانستم این بیماری را مانند سرطان پشت سر بگذارم و حال جسمی‌ام خوب است. قرار است چند پروژه نمایشی را آغاز کنم اما فعلا درباره آن چیزی نمی‌گویم تا قطعی شود.

او ادامه داد: هروقت شرایط برگزاری کنسرت درست شده و به روال سابق برگردد قطعا برنامه خواهیم داشت.

اثباتی سرپرست ارکستر “وصال یار” بود و آهنگسازی نمایش‌های زیادی را در کارنامه هنری خود داشت. این هنرمند همچنین ریاست هیئت مدیره انجمن موسیقی خانه تئاتر را بر عهده داشت. او موسیقی را از سال‌های ۶۴ با ساز تنبور آغاز کرده و برای چند فیلم سینمایی نیز آهنگ ساخته بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ