استقلال تهران ۲۹۰ میلیارد تومان سرمایه دارد و خود بی خبر است + عکس

0

این کمپ در زمینی به مساحت حدود ۴ هکتار ساخته می‌شود و محل آن در تهران، بزرگ‌راه ستاری، انتهای بلوار فرودس غربی، به سمت غرب بعد از چهارراه بهار،دست چپ، قرار دارد.

علی فتح الله زاده که دوشنبه شب به همراه امیر رضا خادم در برنامه نود حاضر شده بود تا به اتفاق نماینده وزارت ورزش دست به شفاف سازی پیرامون وضعیت قراردادها ، دارایی ها و در عین حال بدهی های تجمیع شده باشگاه استقلال بزنند ، وقتی بحث به بدهی ۴۵ میلیارد تومانی استقلال و مشکل عرضه سهام این باشگاه در بورس جهت خصوصی سازی آن رسید ، گفت : در سازمان خصوصی سازی می خواستند چوب حراج به استقلال بزنند و وقتی دیدم مسیر به اشباه می رود به امیر رضا خادم زنگ زدم و گفتم شما می دانید که استقلال کمپی دارد که الان ۲۰۰ میلیارد تومان قیمتش است . ایشان از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد و من در عین حال به ایشان گفتم که استقلال علاوه بر این کمپ ، زمینی در تلو دارد که ۳۰ هزار متر مساحت دارد و ارزش آن ۹۰ میلیارد تومان است . این را گفتم تا همینطوری قیمت استقلال را با توجه به حجم بدهی هایش پایین نیاورند .

مصاحبه علی فتح الله زاده کمپ ناصر حجازی قیمت کمپ ناصر حجازی قیمت استقلال تهران فروش کمپ ناصر حجازی دانلود برنامه نود دارایی استقلال تهران بیوگرافی علی فتح الله زاده

به هر صورت علی فتح الله زاده در حالی از کمپ مرحوم ناصر حجازی سخن به میان می آورد که صاحب اصلی آن تربیت بدنی استان تهران است و زمین این کمپ توافقی به استقلالی ها واگذار شد تا کمپ تمرینی آبی های پایتخت ساخته شود . جالب آنکه به گفته امیر رضا خادم نماینده وزارت ورزش در بخث خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ، این کمپ هنوز سندی ندارد .

گفته می شود زمین این کمپ معارض دارد و برای همین نیز هست که هنوز سندی برای آن صادر نشده است. طبیعی است وقتی سندی نباشد نمی توان این کمپ را دربست متعلق به باشگاه استقلال دانست .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ