گران‌ ترین واحد تجاری تهران در کجاست؟ + جدول

0

این واحد تجاری با متراژ ۵۰۰ مترمربع، در حالی این روزها به عنوان گران‌ترین فایل موجود در بازار فروش واحدهای تجاری در یکی از فازهای شهرک غرب عرضه شده است که هم‌اکنون واحدهای تجاری در این منطقه مترمربعی ۲۰ تا ۶۵ میلیون تومان در بنگاه‌ها فایل شده‌اند.

این واحد تجاری که در نزدیکی چند مرکز بزرگ تجاری در محدوده شهرک غرب واقع شده است، ۵۰۰ مترمربع زیربنا دارد که هر مترمربع از این واحد ۱۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت فروش این واحد بنا به گفته رابط فروش آن، ۵۰ میلیارد تومان تعیین شده که با توجه به موقعیت واحد، بزرگ متراژ بودن آن و کاربری‌های متعددی که می‌تواند داشته باشد، قیمت بالایی در منطقه محسوب نمی‌شود.

این در حالی است که هم‌اکنون این واحد تجاری ۵۰۰ متری در میان فایل‌های عرضه شده به بازار فروش واحدهای تجاری ظرف روزهای اخیر گران‌ترین واحد تجاری محسوب می‌شود.

آن طور که دیروز رابط فروش این واحد به «دنیای اقتصاد» اعلام کرد: ارزش رهن این واحد تجاری نیز ۱۰ میلیارد تومان است.

به نظر می‌رسد با توجه به نقشه شهرک غرب و موقعیت منطقه، زمینی که این واحد تجاری هم‌اکنون روی آن قرار گرفته است، قبلا ساختمانی ویلایی بوده که با تغییر کاربری هم‌اکنون موقعیت تجاری پیدا کرده است.

ارزش هر مترمربع از این ملک تجاری برابر با ۱۰۰ میلیون تومان و معادل ۲۵ برابر میانگین قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در تهران است. در حال حاضر متوسط قیمت مسکن در تهران مترمربعی ۴میلیون تومان است.

این در حالی است که ارزش یک مترمربع از این واحد تجاری، یعنی ۱۰۰ میلیون تومان، برابر با میانگین ارزش کل یک واحد مسکونی مهر در بازار معاملات آزاد مسکن مهر است.

گران‌ترین مغازه تهران گران‌ترین خیابان تهران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ