چگونه بازیکن استقلال با یک میلیون تومان ، یک میلیارد کاسب شد ؟

0

هافبک میلیاردی آبی ها برای به دست آوردن طلبش، شگردهای خاص و جالبی به کار برده است.

فاش شدن رقم قرارداد بازیکنان استقلال در رسانه‌ها، انتقادهایی را برانگیخته است. علی فتح الله زاده، مدیرعامل این باشگاه نشان داد که چه ارقام بالایی به بازیکنانی داده که در طول فصل بعضا کارایی زیادی نداشتند.

 

مبلغ قرارداد خسرو حیدری مبلغ قرارداد تیموریان درآمد خسرو حیدری دارایی تیموریان خسرو حیدری ثروت خسرو حیدری ثروت تیموریان

جالب اینجاست که مدیرعامل آبی‌ها به دفاع از این رقم‌ها پرداخته و گفته است رقم مناسبی صرف خرید بازیکنان کرده‌اند در حالی که او هیچگاه نگفت که آیا بازیکنانی که ۷۰۰ یا یک میلیارد گرفتند و نه گل زدند و نه خوب بازی کردند، حقشان این پول بوده یا نه؟

در هر صورت، پس از انتشار این لیست اتفاق‌های جالب‌تری رخ داده است. یکی از بازیکنان استقلال که در فصل جاری موفق شد پول‌های هنگفتی از این باشگاه بگیرد، به دوستان نزدیک خود گفته است با یک بلیت یک میلیون تومانی، یک میلیارد کاسب شده است.

این بازیکن که تیموریان است، در این‌باره توضیح داده: «یک میلیون پول بلیت دادم و رفتم قطر. وقتی برگشتم به من یک میلیارد تومان پول دادند!»

این اتفاق در نیم‌فصل رقابت‌های لیگ قطر رخ داد؛ وقتی باشگاه الاهلی قطر خواهان جذب تیموریان بود و به نظر می‌رسید این انتقال تمام است. تیموریان پس از سفر ۳ روزه به قطر در تهران توانست چکی به مبلغ یک میلیارد تومان از فتح الله زاده بگیرد!

تیموریان یکی از این بازیکنانی بود که توانست با پیش کشیدن پیشنهاد قطری‌ها به راحتی رقم خود را به ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان برساند.

بعضی از بازیکنان این تیم از جمله خسرو حیدری، مدافع استقلال هم با حرف زدن از پیشنهاد قطری‌ها به خودش، توانست رقمی نزدیک به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون با استقلال ببندد.

با این حال مدیرعامل آبی‌ها می‌گوید: «ببینید بعد از ۲۰ سال مدیریت در فوتبال من که این چیزها را می‌فهمم و گول نمی‌خورم. شما شک نکن که اگر حرف از پیشنهادی شده، دعوتنامه‌اش به باشگاه ما رسیده؛ یعنی اینطور نبوده که بازیکن روی هوا به ما بگوید پیشنهاد دارد و باور کنیم. من اینقدر باتجربه هستم که اینطور چیزها را سریعا بفهمم.»(افکار نیوز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ