گزارش ۶ ماهه شرکت موتوژن با نماد “بموتو”

0

شرکت موتوژن در گزارش عملکرد ۶ ماهه پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۳ را مبلغ ۷۱۲ ریال اعلام کرده است این در حالی است که شاهد ۱۸ ریال کاهش سود نسبت به پیش بینی قبلی شرکت می باشیم . همچنین شرکت در ۶ ماه نخست سال مالی مبلغ ۳۶۱ ریال این پیش بینی که معادل ۵۱ درصد می شود را محقق کرده است .

شرکت اعلام نموده است :

(۱)  بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال بر اساس برگ تشخیص سازمان تامین اجتماعی بیمه سنواتی از شرکت مطالبه گردیده که مبلغ ۲۴،۲۶۱ میلیون ریال در سال مالی گذشته ذخیره شده و مبلغ ۲۱،۷۶۵ میلیون ریال در سال جاری برای این منظور در حسابها ذخیره گردیده است .

(۲)  فروش سایر محقق شده به مبلغ ۲۲،۰۰۵ میلیون ریال در دوره ۶ ماهه منتهی به ۲۹/۱۲/۹۲ مربوط به فروش مواد اولیه و قطعات می باشد که برنامه ای برای فروش انها تدوین نمی گردد و موردی انجام می شود .

(۳) فروش دینام و استارت قرار بود در شرکتی که بدین منظور ثبت شده انجام گردد که به جهت پشتیبانی از شرکت مذکور تا استقرار و سازماندهی در سال اول، تولیدات آن توسط موتوژن به فروش می رسد .

شرکت اعلام نموده است هیئت ‌مدیره در نظر دارد مبلغ ۵۵۰ ریال را جهت تقسیم میان سهامداران به مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۹۳ پیشنهاد نماید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ