جزییات ماجرای خواهر کشی با آبمیوه مسموم + عکس

0

در ساعت ۱۰ صبح مورخ ۵ فروردین ماه سال جاری کشف جسد ناشناس متعلق به یک خانم در جاده تلو به کلانتری ۱۶۶ لواسانات اعلام شد.

با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که جسد متعلق به خانمی حدودا ۵۰ ساله است که بنا بر نظریه تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی حاضر در محل کشف جسد، به علت خفگی ناشی از انسداد شریان تنفسی گردن به قتل رسیده بود.

اخبار حوادث اخبار جنایی

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» و به دستور رئیس شعبه ۱۰۲ دادگاه بخش لواسانات، پرونده جهت انجام رسیدگی در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده و در شرایطی که هیچ‌گونه اعلام فقدان با مشخصات جسد ناشناس جاده تلو به پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام نشده و در بازرسی از مقتوله نیز هیچگونه مدارک شناسایی کشف نشده بود، در تاریخ ۲۴ فروردین ماه فردی با مراجعه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: نزدیک به ۲۰ روز است که از خواهرم «سکینه . ن» ۵۴ ساله که پس از متارکه از همسرش به تنهایی زندگی می‌کند اطلاعی ندارم.

با توجه به تشکیل پرونده فقدانی در پایگاه چهارم آگاهی و آغاز رسیدگی به این پرونده، کارآگاهان این پایگاه با بررسی بانک اطلاعاتی اجساد ناشناس موفق به شناسایی هویت جسد کشف شده درجاده تلو شده و در ادامه برادر مقتوله جهت انجام تحقیقات و رسیدگی به پرونده قتل خواهرش به اداره دهم پلیس آگاهی دعوت شد.

برادر مقتوله پس از حضور در اداره دهم در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: حدوداً چند سالی است که خواهرم به تنهایی زندگی می‌کند و ارتباط چندانی با اعضای خانواده‌اش ندارد تا اینکه چندی پیش تعدادی از بستگان با من تماس گرفته و عنوان کردند که خواهرم جوابگوی تماس‌های تلفنی آنها نیست.

وی افزود: من هم برای پیگیری موضوع، چندین بار با تلفن منزل و همراهش تماس گرفتم و زمانیکه پاسخگوی تماس‌های تلفنی من نشد به منزلش واقع در منطقه تهرانپارس مراجعه کردم و در کمال تعجب، همسایه طبقه بالایی خواهرم ( صاحبخانه ) عنوان کرد که چند روزی می‌شود که او را ندیده است.

روز شنبه ۳۰ فروردین و در شرایطی که تحقیقات پلیسی جهت بررسی انگیزه‌های مختلف جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داشت، خواهرزاده مقتوله با حضور در اداره دهم پلیس آگاهی مطالبی را بیان کرد که باعث شناسایی و دستگیری قاتل شد.

خواهرزاده مقتوله در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: روز پنجشنبه ۲۸ فروردین به همراه دایی ( برادر مقتوله ) در مسیر رفتن به مراسم ختم یکی از بستگان بودیم که در بین راه و برای انجام عملیات بانکی، لحظه‌ای از ماشین پیاده شدم و در حالیکه دایی در داخل ماشین بود به داخل بانک رفتم.

وی ادامه داد: زمانیکه داخل بانک بودم در یک لحظه و از پشت شیشه بانک متوجه شدم که دایی در حال قرار دادن وسیله‌ای در زیر صندلی سمت شاگرد راننده است، بدون آنکه به موضوع مشکوک شده و از دایی سؤالی کنم هر دو نفر به  مراسم ختم رفتیم تا اینکه پس از بازگشت به منزل، به وارسی زیر صندلی پرداختم و در کمال تعجب کارت شناسایی و طلا و جواهرات عمه‌ام ( مقتوله ) را در زیر صندلی پیدا کردم.

با توجه به اظهارات خواهرزاده مقتوله، بلافاصله برادر مقتوله توسط کارآگاهان اداره دهم دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد.

برادر مقتوله در اظهارات اولیه منکر هرگونه اطلاع از مدارک شناسایی و طلا و جواهرات کشف شده متعلق به خواهرش در زیر صندلی ماشین متعلق به خواهرزاده اش شد تا اینکه در نهایت در تاریخ ۳۱ فروردین لب به اعتراف گشود و به قتل خواهرش اعتراف کرد.

متهم در اعترافاتش و در تشریح نحوه جنایت به کارآگاهان گفت: چهارم فروردین ماه ساعت ۱۱ شب، با طرح و نقشه ارتکاب جنایت و در حالیکه یک ساندویچ همراه با یک نوشیدنی مسموم تهیه کرده بودم به در منزل خواهرم مراجعه و از او دعوت کردم تا برای صحبت در خصوص برخی اختلافات سوار ماشین من شود تا ضمن چرخیدن در سطح شهر و همچنین خوردن ساندویچ، با یکدیگر صحبت کنیم.

وی افزود: زمانیکه خواهرم نوشیدنی مسموم را نوشید بیهوش شد و من هم گردنش را به صندلی بسته و به سمت جاده تلو حرکت کردم، پس از رسیدن به جاده تلو و اطمینان از مرگ خواهرم جسد را از ماشین پیاده و بلافاصله به منزل خواهرم مراجعه کردم و پس از برداشتن مدارک شناسایی و همچنین طلا و جواهرات از خانه خارج شدم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: با توجه به اعتراف صریح متهم قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر شده و تحقیقات جهت شناسایی انگیزه واقعی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس اگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ