بازگشایی نماد “وغدیر” پس از اعلام تعدیل سود حدود ۴۰ درصدی

0
با توجه به قطعیت معامله پتروشیمی پارس توسط شرکت نفت و گاز پارسیان و شرکت سرمایه گذاری غدیر نماد این دو مجموعه برای مشخص شدن ابعاد مختلف آن و تأثیر این امر بر روی سودآوری شرکت های مذکور بسته شد.

برهمین اساس یک منبع آگاه در شرکت سرمایه گذاری غدیر در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: خرید ۴۰ درصد از سهام شرکت پتروشیمی پارس توسط “وغدیر” و “وپارسان” به طور مشترک انجام گرفته است که ۲۰ درصد آن مربوط به سرمایه گذاری غدیر می باشد، بنابراین با توجه به قطعیت این معامله، نماد معاملاتی سهام شرکت طی روز جاری برای برآورد تأثیر احتمالی بر سود هر سهم بسته شد.

وی ادامه داد: این معامله تعدیل مثبت در حدود ۴۰ تا ۵۰ درصدی برای شرکت خواهد داشت ولی با توجه به نقدینگی که از شرکت برای انجام این معامله خارج خواهد شد، به نظر می رسد شاهد تعدیل مثبتی در محدوده ۲۰ درصدی بر کلیت بودجه شرکت باشیم.

این منبع آگاه افزود: تأمین نقدینگی لازم جهت این معامله را از طریق فروش دارایی در دست داریم بنابراین با لحاظ تأثیرات همه موارد عنوان شده، سودآوری شرکت تغییر خواهد کرد که همه این اطلاعات به سازمان بورس ارسال شده است که بزودی بر روی سامانه کدال منتشر خواهد شد. بنابراین براساس نظر سازمان بورس نماد معاملاتی “وغدیر” در روزهای آینده بازگشایی خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ