گلزار در کنار عقاب آسیا + عکس

0

محمدرضا گلزار که قرار است تیم ملی فوتبال ایران را در برزیل همراهی کند در اولین گام به دیدار احمدرضا عابدزاده، عقاب آسیا رفت.

تیم بزرگی از هنرمندان که به عنوان الگوی جامعه به شمار می روند در کنار تیم اصلی کشور به عنوان «یار دوازدهم» در جام جهانی ۲۰۱۴ در کشور برزیل حضور خواهند داشت.

محمدرضا گلزار در برزیل تیم محمدرضا گلزار احمدرضا عابدزاده

این گروه از هنرمندان از جنبه تبلیغاتی مردم را همراهی می کنند تا از تیم ملی ایران در جام جهانی حمایت کرده و برای موفقیت آنها در جامعه انرژی مثبت ایجاد کنند تا مردان تاریخ‌ساز کشورمان بتوانند از گروه خود صعود کنند.

در این پروژه هنرمندانی چون الناز شاکردوست‌، محسن تنابنده‌، مهناز افشار‌، بهاره رهنما،‌ پیمان قاسم‌خانی‌، لاله اسکندری‌، بهنوش طباطبایی، بهنوش بختیاری‌، کامبیز دیرباز‌، مهدی پاکدل‌، امین حیایی‌، برزو ارجمند و … حضور دارند.

محمدرضا گلزار یکی از بازیگران سینمای ایران که قرار است هنرمندان را در پروژه همراهی کند، گفت: تیم ملی ایران نماینده مردم ایران است که همه ما برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران هر کاری که از دستمان برآید انجام می دهیم. هیچ چیز فوتبال قابل پیش بینی نیست و من نمی دانم تیم ملی ایران در چه شرایطی قرار خواهد گرفت، اما همه ما تلاش خود را خواهیم کرد تا از این تیم حمایت کنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ