خریدار ایتالیایی پرسپولیس: اول با هم آشنا می‌شویم، بعد نامزد کرده و ازدواج می‌کنیم و بعد به هم شلیک می‌کنیم!

0

جولیا مونگاردی یکی از نمایندگان سرمایه‌گذار ایتالیایی که به ایران سفر کرده و تقاضای خرید سهام باشگاه پرسپولیس را دارد در پایان نشست با مسئولان اتحادیه فوتبال در مورد علت علاقه‌اش به خرید سهام پرسپولیس گفت: من در ایتالیا یک همکار خانم ایرانی دارم که او مرا با ایران آشنا کرد. همچنین وقتی دیدم برای بازی پیشکسوتان پرسپولیس و میلان و تماشای بازی فوتبالیست‌های ۴۰، ۵۰ ساله ۶۵ هزار نفر به ورزشگاه آمدند و بازی پخش مستقیم شد شوکه شدم، چون این یک اتفاق بی‌نظیر در دنیاست.

وی ادامه داد: من شنیده‌ام پرسپولیس ۳۰ میلیون هوادار در ایران دارد و در اروپا به این تیم می‌گویند یوونتوس خلیج فارس. پرسپولیس تیمی است که با یک برنامه‌ریزی درست می‌تواند هر سال به قهرمانی آسیا دست پیدا کند. من این قول را می‌دهم که اگر بتوانم سهام پرسپولیس را بخرم در پایان سه سال این تیم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا می‌شود.

مونگاردی خاطر نشان کرد: من در مورد علی دایی چیزهای زیادی شنیده‌ام و به خاطر همین خاطر دوست دارم در پرسپولیس سرمایه‌گذاری کنم.

این سرمایه‌گذار ایتالیایی تصریح کرد: در قدم اول ما روی صادق درودگر که انسان شناخته‌شده‌ای در ایران است، حساب کرده‌ایم و می‌دانیم در این راه برداشتن قدم اول بسیار مهم است.

مونگاردی در پاسخ به این سؤال که طبق اعلام سیدهادی حسینی، نماینده مجلس می‌تواند ۴۹ درصد سهام پرسپولیس را بخرد و اینکه آیا این درصد ایده‌آل است، اظهار داشت: ۴۹ درصد برای شروع عالی است. ما یک ضرب‌المثل در ایتالیا داریم که می‌گوییم اول با هم آشنا می‌شویم، بعد نامزد کرده و ازدواج می‌کنیم و بعد به هم شلیک می‌کنیم!

وی در پاسخ به این پرسش که حاضر است تا چه حد در پرسپولیس سرمایه‌گذاری کند، عنوان کرد: برای الان نمی‌شود در این مورد صحبت کرد. ابتدا باید حساب‌های پرسپولیس را دید و بعد در موردش صحبت کرد.

از مونگاردی سؤال پرسید که آیا می‌داند پرسپولیس ۷۰ میلیارد تومان بدهی دارد، صادق درودگر اجازه نداد این پرسش ترجمه شود تا این سرمایه‌گذار ایتالیایی دچار ترس نشود.(تسنیم)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ