دام شرور سابقه‌دار برای زن جوان + عکس

0

شرور سابقه‌داری که به انگیزه سرقت اموال زنی، او را در دام شیطانی گرفتار کرده بود، همراه سه همدستش از سوی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان رباط‌کریم در غرب استان تهران دستگیر شدند.

 شرور تهران تجاوز جنسی به زور اخبار حوادث آزار و اذیت زنان

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در این باره به جام جم گفت: چند روز پیش زن جوانی با حضور در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی از مردی به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد. در تحقیق از شاکی معلوم شد، هنگام بازگشت به خانه، مردی با تهدید چاقو وی را ربوده و با انتقال به خارج از شهر و آزار و اذیت و سرقت اموالش او را در یکی از محله های جنوبی شهر رها کرده و متواری شده است.

سرهنگ جعفر علیزاده افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، ماموران با اطلاعات شاکی، تصویر رایانه ای متهم فراری را به دست آوردند. ماموران که احتمال می دادند متهم یک فرد سابقه دار است، با بررسی آلبوم مجرمان حرفه ای در مرکز پلیس موفق به شناسایی یک شرور سابقه دار شدند که شباهت زیادی به متهم تحت تعقیب داشت.

وی یادآور شد: در مرحله بعدی تحقیقات، تصویر متهم سابقه دار از سوی زن جوان شناسایی و با تحت تعقیب قرار گرفتن مرد شرور مشخص شد، او در قالب یک باند فعالیت مجرمانه اش را از سر گرفته است.

با به دست آمدن این اطلاعات، پاتوق های احتمالی متهمان زیر نظر گرفته شد و چند روز پیش ماموران اطلاع یافتند شرور فراری و اعضای باند به یک خانه اجاره ای در منجیل آباد این شهر رفت و آمد دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: ماموران با هماهنگی قضایی و محاصره محل، وارد مخفیگاه شده و مرد شرور را همراه یک مرد و دو زن از همدستانش دستگیر کردند. با انتقال متهمان به مرکز پلیس، سرکرده باند به ربودن، سرقت و آزار و اذیت زن شاکی اعتراف کرد و گفت: همراه سه همدستم با چاقو و قمه در محله های شهر رفت و آمد کرده و با ایجاد رعب و وحشت و تهدید به مرگ شهروندان، اموالشان را هم سرقت می کردیم.

وی افزود: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، متهمان تعدادی از مالباخته ها را تهدید به قتل اعضای خانواده هایشان کرده بودند تا آنها در مراجع قضایی و انتظامی شکایت نکنند بنابراین گزارش، در پی اعتراف متهم، سه همدست وی نیز به جرایمشان در سرقت های سریالی با تهدید از شهروندان اعتراف کردند. با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ