واکنش اصلاح طلبان به بازگشت احمد‌ی‌نژاد

0

تحلیل گران سیاسی ، معتقدند که در حال حاضر قرائنی وجود دارد که جناح اصلاح‌طلب مایل است رقابتی بین احمدی نژاد و روحانی ایجاد کند. در این خصوص قرائن نشان می دهد که رسانه‌های متمایل به جناح اصلاحات نیز برای این امر زمینه سازی می کنند که دایره رقابت را اینگونه شکل دهند.

 هواداران احمدی نژاد محمود احمدی نژاد
به گزارش سایت «فردا»؛ با نگاهی کلی به فضای سیاسی کشور می توان به وضوح مشاهده کرد که گروه‎ها و طیف های مختلف سیاسی در پی ایجاد نظم ساختاری برای شرکت در دو رویداد مهم سیاسی کشور یعنی انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی هستند.از این میان اصلاح طلبان که برای این دو رویداد مهم سیاسی در حال برنامه ریزی هستند جلسات مختلفی برگزار می کنند. موضوعی که این روزها در جریان اصلاح طلب مورد توجه قرار گرفته است، مساله بازگشت احمدی نژاد به عرصه سیاست است.

محمود احمدی نژاد در هفته های اخیر فعالیت خود را گسترش داده و حتی سفرهای استانی نیز داشته است. موضوع قابل توجه در این زمینه مباحثی است که حول بازگشت احمدی نژاد بر عرصه سیاست در این جریان مطرح می شود.

گفته شده که در در جلسه رسانه ای اصلاح طلبان مطرح شده است که ما نباید رقیب را فراموش کنیم. اصولگرایان از خواب زمستانی بیدار شده اند. احمدی نژاد پتانسیل خوبی برای بر هم زدن بازی اصولگرایان دارد. باید بازی او را خوب پوشش بدهیم. اصولگرایان هر چه فعال تر شوند انشقاق در میان آنها بیشتر می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ