پسر نقشه قتل پدر را کشید

0

مردی که برای تصاحب اموال پدر طلا فروش خود، نقشه قتل او را طراحی و به کمک دو آدمکش اجرا کرده بود، همراه یکی از همدستانش از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بروجرد در استان لرستان دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد در این باره به جام جم گفت: شامگاه هفتم اردیبهشت امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از حمله مسلحانه به پدر و پسری که همسایه شان بود خبر داد.
حوادث بروجرد اخبار لرستان اخبار قتل اخبار حوادث

در پی این تماس ماموران با اعزام به محل، مشاهده کردند یک مرد میانسال و یک مرد جوان با شلیک گلوله بشدت زخمی شده اند که آنها بسرعت به بیمارستان منتقل شدند، اما مرد میانسال به دلیل شدت خونریزی جان باخت.

سرهنگ مهدی پورغلامحسین افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، جسد مرد میانسال به پزشکی قانونی منتقل و در تحقیق از همسایه های مقتول معلوم شد مرد کشته شده طلافروش بوده و فرد زخمی پسرش است که شب هنگام قصد خارج شدن از مغازه را داشته اند که این حادثه برایشان رخ داده است.

با جمع بندی اطلاعات، کارآگاهان پس از بازبینی فیلم دوربین مداربسته طلافروشی مقتول متوجه شدند، چیزی از مغازه سرقت نشده و احتمال دارد آن دو، قربانی انتقامجویی شده باشند.در ادامه با تحقیق از تنها شاهد حادثه معلوم شد افرادی ناشناس به آنها شلیک کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد گفت: در مرحله بعدی، ماموران به تحقیق از دیگر اعضای خانواده مقتول پرداختند تا مشخص شود آیا وی و پسرش با کسی دشمنی داشته اند یا نه که در جریان تحقیقات به رفتارهای پسر بزرگ مقتول ظنین و متوجه شدند او چند روز پیش از حادثه با افراد ناشناسی، پنهانی ملاقات کرده است.

ماموران اطمینان یافتند وی در مرگ پدرش نقش دارد. بنابراین با هماهنگی قضایی وی دستگیر شد و با انتقال به پلیس آگاهی اعتراف کرد: قصد تصاحب ثروت پدرم را داشتم تا این که نقشه قتل او را طراحی و برای این کار دو نفر را اجیر کرده و به آنها وعده دادم در صورت قتل پدرم ۵۰ میلیون تومان به آنها پرداخت خواهم کرد.

با اعتراف پسر مقتول، دو قاتل اجیر شده تحت تعقیب قرار گرفتند و یکی از آنها دستگیر شد و با انتقال به پلیس آگاهی و مواجهه حضوری با دیگر متهم پرونده، به جرمش اعتراف کرد.

بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها برای دستگیری دیگر متهم اجیر شده، ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ