میلیاردرهای (هیت مدیره) استقلال را بهتر بشناسید

0

در روزهایی که هنوز اعضای هیات مدیره استقلال تهران معرفی نشده اند، بسیاری از علاقه مندان استقلال تمایل دارند با برخی از چهره های اقتصادی که احتمالا عضو هیات مدیره این باشگاه می شوند، آشنا شوند.

 طی روزهای آینده ترکیب هیات مدیره جدید باشگاه استقلال تهران هم اعلام می شود، ترکیبی که به نظر می رسد شباهت بسیاری به ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دارد.

پس از اتمام پروژه تعیین هیات مدیره و حامی مالی پرسپولیس چندی است که موضوع انتخاب اسپانسر و اعضای هیات مدیره آبی‌ها روی میز کار امیررضا خادم و وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است.
گویا برخلاف خبرهای منتشر شده، در هیات مدیره جدید استقلال نیز خبری از حضور چهره‌های سیاسی و نمایندگان مجلس نخواهد بود و ترکیبی از مدیران اقتصادی و پیشکسوتان این تیم اعضای جدید را تشکیل خواهند داد.
حالا در این میان بسیاری از علاقه مندان استقلال تمایل دارند با برخی از چهره های اقتصادی که احتمالا عضو هیات مدیره این باشگاه می شوند، آشنا شوند.
خبرهای دریافتی خبرنگار جام جم حکایت از آن دارد که این روزها در وزارت ورزش نام میلیاردی به نام “خسروی” مطرح شده است؛ فردی که از مدیران یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده لوازم ورزشی است و در گفت و گوهای خود مدعی شده رقمی در حدود ۸ میلیارد تومان به استقلال می آورد.
غیر از خسروی، نام علی انصاری نیز مطرح است. وی که یکی از بزرگان صنعت مبل سازی درایران است، هم اکنون به کشور آلمان سفر کرده اما به دوستان استقلالی خود قول داه در صورت حضور در هیات مدیره، رقمی در حدود ۵ میلیارد برای باشگاه هزینه می کند.
به غیر از این دو چهره نسبتا شناخته شده، دو شخصیت اقتصادی دیگر نیز در ترکیب هیات مدیره استقلال حضور دارند اما تا به امروز اشاره ای به نام آنها نشده است.
انتظار می رود تکلیف هیات مدیره باشگاه استقلال در هفته آینده مشخص شود.

جام جم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ