کلاهبرداری میلیونی جوان عاشق پیشه از زن جوان

0

زن جوانی با مراجعه به شعبه ۴۰۴ بازپرسی مجتمع قضایی شهید هاشمی نژاد شکایت خود را از خواستگار قلابی این گونه مطرح کرد: من کارمند یک مجتمع درمانی هستم و متهم به بهانه داشتن مریضی که به مراجعه ماهیانه به مرکز درمانی نیاز دارد پس از گرفتن شماره همراه من از همکاران، با من تماس گرفت و با چرب زبانی کم کم طوری وانمود کرد که قصد ازدواج با من را دارد، و طی چهار ماه رابطه دوستی با من با دادن وعده گرفتن وام و داشتن مشکلات خانوادگی از من مبلغ ۸۰میلیون تومان گرفت تا این که یک روز زن جوانی طی تماس تلفنی با من ادعا کرد همسر کلاهبردار است.

من که متوجه دروغ بودن تمام حرف های خواستگار قلابی شده بودم با او تماس گرفتم و قصد پس گرفتن پولم را داشتم که با تهدید وی روبه رو شدم.

بازپرس باقری پس از شنیدن صحبت های مالباخته و بررسی پرونده پس از صدور دستور مسدودکردن حساب کلاهبردار دستور جلب متهم فراری را صادر کرد.

خانواده شاکی با دریافت حکم جلب متهم توانستند پس از چند روز جست و جو وی را در یکی از خیابان های مرکزی مشهد شناسایی کنند که وی توسط ماموران دستگیر شد. متهم که در مقابل مستندات بازپرس پرونده راهی برای کتمان حقیقت نداشت کلاهبرداری از زن جوان را پذیرفت.

درحالی که پرونده در شعبه ۴۰۴ همچنان در حال رسیدگی بود یک نفر دیگر نیز به شاکیان وی اضافه شد: او در موردی دیگر خود را مامور یک از نهادهای دولتی معرفی کرده بود و به بهانه اعزام خارج ازنوبت به حج به کلاهبرداری حدود پنج میلیون و پانصد هزار تومانی از یک زوج جوان اقدام کرده بود. متهم پس از رسیدگی به پرونده کلاهبرداری دوباره به زندان منتقل شد.

منبع: خراسان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ