قابل توجه سهامداران “حسینا”

0

شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا طی اطلاعیه شفاف سازی کرد طوری که بیان داشت با عنایت به گزارش ارایه شده در خصوص پیش بینی عملکرد سال ۹۲ خاطر نشان می گردد عملکرد واقعی نزدیک به همان ارقام بوده و کاهش سود برای هر سهم تا این تاریخ ۱.۳ درصد می باشد .

 در خصوص پیش بینی بودجه ۹۳ متاسفانه شایعاتی با توجه به فعالیت این شرکت در بندر شهید رجایی در بازار سرمایه شکل گرفته مبنی بر افزایش درآمد که بدینوسیله اشعار می دارد شرکت تایدواتر برابر قرار دادی که با اداره بندر شهید رجایی داشته سهم ۴۰ درصدی از درآمد thc را بخود اختصاص می داده و ضمنا ۲ ترمینال را در اختیار داشته و همچنین از درآمد های ترمینالی که شامل انبار داری نیز بوده ۴۰ درصد سهم داشته است ولی این شرکت به تازگی به این بندر ورود نموده و با در اختیار گرفتن یک ترمینال و با نسبت سهم ۲۵ درصد از thc طی توافقنامه ای مشغول بکار گردیده و از انبار داری سهم ناچیزی دارد و هنوز قراردادی فی مابین شرکت و سازمان محترم بنادر و دریانوردی منعقد نگردیده است .

بنابراین سود اوری این شرکت نسبت به شرکت تایدواتر قطعا کمتر بوده و این موارد در پیش بینی عملکرد سال ۹۳ مورخه لحاظ گردیده است . شایان ذکر است اطلاعات مربوط به بودجه سال ۹۳ به صورت شفاف قبلا ارایه گردیده بود مورد تایید شرکت می باشد .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ