اعلام آمادگی حدادعادل برای اجماع اصولگرایان

0

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به جلسات متعدد طیف شورای مرکزی اصول‌گرایان در ساختمان بهارستان اظهار کرد: تصمیماتی برای کمک به اجماع اصول‌گرایان بر سر یک کاندیدا برای انتخابات ریاست جمهوری گرفته شد.

وی با اشاره به اعلام آمادگی حداد عادل در جمع اصول‌گرایان افزود: حداد عادل در جلسه روز دوشنبه اعلام کرد که برای اجماع طیف اصول‌گرایان بر سر یک کاندیدا در انتخابات پیش رو حاضر است که هر نوع فداکاری را انجام دهد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس با اشاره اسامی تائید صلاحیت شده‌ها از سوی شورای نگهبان ادامه داد: امیدوارم که اصول‌گرایان با توجه به لیستی که ارائه شده بر سر یک یا نهایت دو کاندیدا به نتیجه نهایی برسند.

وی با اشاره به تائید نشدن آقایان هاشمی رفسنجانی و رحیم مشایی گفت: نمی‌توان تائید نشدن این آقایان را به معنی رد صلاحیت دانست، چرا که جایگاه قوه مجریه یک سری ویژگی‌های خاص را می‌طلبد، که احتمالا این افراد چنین ویژگی‌هایی که مد نظر شورای نگهبان برای احراز جایگاه قوه مجریه بوده را نداشته‌اند.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه از هیچ کاندیدای انتخاباتی طرفداری نمی‌کنم، تصریح کرد: برای آینده نیز تا زمانی که اصول‌گرایان بر سر یک کاندیدای واحد به اجماع نرسند، اعلام نظر یا طرفداری از هیچ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را نخواهم کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ