عدم توافق با اسپانسر ۴۵۰ میلیاردی / شفیع زاده ها مشتری جدید استقلال تهران

0

در تازه ترین اتفاقات باشگاه استقلال تهران، این بار خبر می رسد که شفیع زاده ها خواهان خریداری برند این باشگاه شده اند.

در شرایطی که مدیران وزارت ورزش و جوانان قول داده بودند تا پایان هفته جاری، تکلیف مالکیت باشگاه استقلال تهران را مشخص می کنند،این اتفاق تا به امروز انجام نشده تا برخلاف پرسپولیس، آبی پوشان در بلاتکلیفی باشند.

اگرچه دلیل این بلاتکلیفی نیز تا به امروز رسانه ای نشده، اما خبرهای دریافتی از وزارت ورزش و جوانان حکایت از آن دارد که دو روز قبل در آخرین لحظات، توافق میان اسپانسر ۴۵۰ میلیاردی استقلال و وزارت ورزش برهم خورد.

گویا خریدارانی که قرار بود برای تصاحب برند استقلال در سال ۴۵ میلیارد تومان هزینه کنند، نتوانستند در مدت تعیین شده ضمانت نامه های لازم را به وزارت ورزش ارایه کنند و برهمین اساس نیز گودرزی و همکارانش از واگذاری استقلال به این شرکت، منصرف شدند.

مالک باشگاه استقلال علی شفیع زاده سوابق بهرام افشارزاده خریدار باشگاه استقلال ثروت علی شفیع زاده بیوگرافی علی شفیع زاده بیوگرافی بهرام افشارزاده بهرام افشارزاده

با خارج شدن این خریدار از گود، حالا نام خریداران جدید دیگری مطرح شده است. خریدارانی که یکی از آنها علی شفیع زاده است. این مدیر در گذشته مالک باشگاه استقلال اهواز بود اما به یکباره از ایران خارج شد و قید تیمداری در اهواز را هم زد.
گویا «شفیع زاده ها» با برطرف کردن مشکلاتشان حالا مجددا قصد سرمایه گذاری در ورزش را دارند و به همین دلیل نیز سراغ باشگاه استقلال تهران آمده اند.
نمایندگان این خانواده طی چند روز گذشته در وزارت ورزش و جوانان رفت و آمد داشتند تا در صورت موافقت وزارتخانه ، مالکیت استقلال را برای یک سال برعهده گیرند.
به غیر از شفیع زاده، یک تعاونی دیگر نیز مشتری استقلال بوده و پیشنهادی نزدیک به ۲۵ میلیارد تومان ارایه کرده است.
در خصوص مدیریت باشگاه استقلال نیز باید به این نکته اشاره کرد که تا به امروز بهرام افشارزاده بیشترین شانس را دارد؛ دبیر سابق کمیته ملی المپیک از مدیران مورد وثوق وزارت ورزش است و خادم تمایل دارد که وی مدیرعامل استقلال شود.
افشارزاده از ۴ روز قبل در جریان این موضوع قرار گرفته اما در مصاحبه های خود ترجیح داده عنوان کند از این ماجرا بی خبر است!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ