جزئیات و شرایط دریافت وام مسکن ۷۰میلیونی تومانی

1
معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام جزئیات افزایش وام خرید مسکن اقشار ایثارگر گفت: در سال جاری وام مسکن ایثارگران متناسب با محل اقامت آنها در تهران، شهرهای بزرگ و شهرهای کوچک بین ۷۲ میلیون تا ۳۰ میلیون تومان تعیین شده که با نرخ ۴ درصد پرداخت می‌شود.
حسین هادیانی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی اعطای ۱۰۰ هزار سهمیه وام مسکن برای ایثارگران را در سال جاری به تصویب رسانده است به «ایسنا» گفت: سال گذشته میزان این تسهیلات به نسبت شهرهای محل سکونت، از ۲۰ تا ۶۰میلیون تومان متغیر بود، اما امسال مبلغ این وام در تهران و شهرهای بزرگ با جمعیت بالاتر از یک میلیون نفر معادل ۷۲ میلیون تومان تعیین شده و برای مرکز استان‌ها ۶۰ میلیون تومان، شهرهای کوچک ۵۰ میلیون تومان و در روستاها ۳۰ میلیون تومان است.
هادیانی با بیان اینکه امسال در قانون بودجه جانبازان بالای ۱۵ درصد، همسر و والدین و فرزندان شهدا و آزادگان می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند، گفت: کارمزد این وام چهار درصد است.
برای دریافت وام مسکن ایثارگران هیچ‌گونه قرعه‌کشی انجام نمی‌گیرد، اما متقاضیان باید حتما فاقد مسکن بوده و قبلا وام نگرفته باشند.
سال گذشته بانک‌های عامل در موضوع وام مسکن ایثارگران، تنها با پرداخت ۳۹ هزار فقره از این وام موافقت کردند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. متین می گوید

    ایثار گر – جانباز و شهید بقیه ملتم پشم