جزییات عملکرد ۶ ماهه شرکت “آ.س.پ”

0

شرکت ساختمانی آ.س.پ پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۳ را بدون تعدیل نسبت به پیش بینی قبلی میلغ ۹۳۳ ریال اعلام کرده است . همچنین شرکت در ۶ ماهه نخست سال جاری مبلغ ۱۹۳ ریال این پیش بینی که معادل ۲۱ درصد می شود را محقق کرده است .

 علی رغم عدم تغییر پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۳، جزئیات پیش بینی مذکور به شرح ذیل تغییر یافته است :

پیش بینی فروش سال مالی ۹۳ اطلاعات پیوست نسبت به اولین پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۳ منتشره در سامانه کدال از مبلغ ۴۴۷،۷۴۹ میلیون ریال به مبلغ ۳۷۲،۷۴۹ میلیون ریال کاهش یافته است .

همچنین پیش بینی خالص سایر درآمد و هزینه های متفرقه اطلاعات پیوست نسبت به اولین پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۳ از مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال به مبلغ ۲۲،۰۱۶ میلیون ریال افزایش یافته است که شرکت دلایل افزایشهای فوق الذکر را به شرح ذیل اعلام نموده است:” افزایش خالص درآمد(هزینه)های متفرقه مربوط به سود سپرده بانکی و فروش داراییهای ثابت (تاور کرین) به شرکت نارنجستان گستر بوده که در گزارش عملکرد پیوست به آن اشاره شده است.بنابراین پیرو توضیحات ارائه شده و نامه پیوست ، با عنایت به پوشش بخشی از سود سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۹۳از محل سایر درآمدهای غیر عملیاتی (متفرقه )، بدین ترتیب تعدیل فروش و بهای تمام شده بخشی از پروژه تجاری شهریار و پروژه تجاری خیابان دماوند اقدام و در گزارشات اصلاح گردید.شایان ذکر است سود هر سهم پس از کسر مالیات کماکان ۹۳۳ ریال می باشد.”

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ