آشنایی با اعضای هیات مدیره جدید استقلال تهران + سوابق

0

سرانجام طلسم انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال روز گذشته شکسته شد و امیررضا خادم، نماینده تام الاختیار وزیر ورزش برای رسیدگی به امور سرخابی ها مدیران جدید این باشگاه را معرفی کرد. بنا به اعلام خادم، بهرام افشارزاده، منصور پورحیدری، مسعود معینی، رضا نثاری، مقداد نجف‌نژاد،‌ رضا صادق‌پور، سیدسعیدرضا سیف افجه ای، صاحب پناهی و پندار توفیقی‌ ۹ فردی هستند که قرار است در هیات مدیره استقلال فعالیت کنند، نفراتی که نسبت به اعضای هیات مدیره پرسپولیس ورزشی تر هستند.

بهرام افشارزاده، منصور پورحیدری و مسعود معینی سوابق ورزشی فراوانی دارند. افشارزاده سالها در پست های مختلف ورزشی فعالیت کرده و پورحیدری و معینی نیز فعالیت های ورزشی و مدیریتی متعددی را در کارنامه دارند.  ابقای مقداد نجف نژاد در هیات مدیره استقلال موضوعی بود که صحبت های ضد و نقیض زیادی درباره اش مطرح می شد اما در نهایت امتیاز نمایندگی مجلس نجف نژاد و اینکه احتمال دارد برای استقلال بتواند به عنوان فراکسیون ورزش امتیازاتی بگیرد، باعث شده تا او به عنوان عضو هیات مدیره به فعالیتش ادامه دهد.

مقداد نجف نژاد کیست کامران صاحب پناهی سوابق هیات مدیره استقلال رضا نثاری رضا صادق پور بیوگرافی کامران صاحب پناهی بیوگرافی رضا نثاری بیوگرافی رضا صادق پورمقداد نجف نژاد

در بین اعضای جدید نام رضا نثاری، شهردار منطقه ۱۹ تهران هم به چشم می خورد. با توجه به اینکه کمپ باشگاه استقلال در منطقه ۱۹ قرار گرفته است، به نظر می رسد وزارت ورزش در نظر دارد با این انتخاب مشکلات مربوط به مالکیت این کمپ را مرتفع سازد. رضا صادق پور هم مربی و کارشناس قدیمی فوتسال ایران است که سابقه بازی در تیم فوتسال استقلال را نیز در کارنامه دارد. صادق پور از دیرباز رابطه بسیار نزدیکی با امیررضا خادم داشته و فعالیت های اقتصادی متعددی را با خادم در زمان حضور او در مجلس شورای اسلامی انجام داده بود.

مقداد نجف نژاد کیست کامران صاحب پناهی سوابق هیات مدیره استقلال رضا نثاری رضا صادق پور بیوگرافی کامران صاحب پناهی بیوگرافی رضا نثاری بیوگرافی رضا صادق پوررضا نثاری

دیگر نام آشنای هیات مدیره استقلال، کامران صاحب پناهی است. همین چند سال پیش که او به عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان فعالیت می کرد. پیکان در ۱۰ سال اخیر بهترین نتایج خود را در زمان صاحب پناهی کسب کرد و با مربیگری حمید درخشان رده پنجم رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ