پرسپولیس – رئال مادرید؛ رئال با تمام ستارگانش به تهران می آید

0

پرز از سفر به ایران، قصد سودآوری برای کمپانی عمرانی خود یعنی ACS را دارد.

 یک سایت معتبر خبری اسپانیایی از سفر قریب الوقوع مدیرعامل باشگاه رئال مادرید به تهران به منظور توافق نهایی برای مسابقه تیم های پرسپولیس و رئال مادرید خبر داد.

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ وبسایت الکونفیدنشال در گزارشی جالب از جزییات سفر احتمالی رئال مادرید به ایران برای بازی با پرسپولیس خبر داده است.

فلورنتینو پرز کیست پرسپولیس و رئال مادرید ACS

این منبع گزارش داد که پرز از سفر به ایران، قصد سودآوری برای کمپانی عمرانی خود یعنی ACS را دارد و می خواهد که قراردادهایی به منظور ساخت و ساز در ایران را در اختیار بگیرد، که مجموع ارزش آنها به ۲ میلیارد یورو می رسد.

گزارش این وبسایت به قلم آگوستین مارکو و با ترجمه پرسپولیس نیوز به این شرح است:

«فلورنتینو پرز در مصاحبه اخیرش گفت : “در جایگاه ویژه برنابئو معامله انجام نمی شود ، ارزشها ساطع می شوند.” مدیر رئال مادرید بدین ترتیب به کسانی پاسخ داد که مدعی بودند او از فوتبال برای رسیدن به اهدافش در کمپانی شخصی خودش ، ACS استفاده می کند . حالا با سفر احتمالی رئال به ایران می شود گفت که این شائبه به هیچ وجه غلط نبوده است. کشوری که از نظر فوتبالی بسیار غنی است اما پرز می تواند که با این سفر قراردادهای میلیاردی را در زمینه ساخت و ساز به ثبت رساند.

اطرافیان فلورنتینو پرز تائید کرده اند که رئال در این تابستان در فکر سفر به تهران است تا با پرسپولیس ، پر طرفدار ترین باشگاه این کشور که سال گذشته در رده دوم جدول قرار گرفت ، مسابقه بدهند. نمایندگان باشگاه پرسپولیس می گویند :” نمایندگان ما در اسپانیا با سران رئال جلساتی داشته اند و به توافقات اولیه رسیده اند .”

پرز می داند که ایران پتانسیل فوتبالی بالایی دارد و به همین خاطر این کشور به جام جهانی برزیل صعود کرده است . مربیشان کارلوس کی روش است ، اولین مربی که پرز از دل بوسکه انتخاب کرد . این کشور اسلامی در جام جهانی های آرژآنتین ۷۸ ، فرانسه ۹۸ و آلمان ۲۰۰۸ نیز حضور داشته که یک برد ، دو تساوی و شش شکست در کارنامه اش ثبت کرده است .

هنوز مشخص نیست که این بازی چه زمانی در استادیوم آزادی برگزار می شود چرا که رئال با توجه به جام جهانی با مشکل فشردگی برنامه در بازیهای دوستانه تابستانی مواجه است . پرزر می خواهد که با بیشتر ستارگان رئال مادرید به ایران برود اما بستگی دارد که چه زمانی ستارگان از تعطیلات برگردند و به خلیج فارس سفر کنند. رئال در حال حاضر برنامه سفر به لس آنجلس را برای اردو در ایالات متحده ریخته است . رئال همچنین باید دو بازی سوپرکاپ اسپانیا و شاید یک بازی سوپرکاپ اروپا را هم داشته باشد .

سران رئال سفر به تهران را کاملا فوتبالی قلمداد می کنند در حقیقت اطرافیان پرز می گویند که هدف از این سفر ، آشنایی با دکتر حسن روحانی ، رئیس جمهور میانه روی ایران است که در تابستان گذشته جایگزین محمود احمدی نژاد شد . رئیس جمهور جدید ایران قول توقف غنی سازی هسته ای را در راستای صلح با غرب داده است که بدین ترتیب کاخ سفید نیز تعهد داده که بودجه پروژه مدرن سازی تجهیزات این کشور و ساخت و ساز ها را تامین می کند .

الکونفیدنشال گزارش داده است که این جاست که پای کمپانی فلورنتینو پرز یعنی ACS به میان می آید . در حقیقت این کمپانی به احتمال زیاد در ساخت جاده ها ، فرودگاه ها ، بندر ها و بیمارستان ها با بودجه ای بالغ بر دو میلیارد یورو که از سوی کاخ سفید تامین می شود ، نقش آفرینی خواهد کرد. باقی کمپانی های ساخت و ساز اسپانیای مثل FCC ، Ferrovial ، Sacyr و OHL نیز برای حضور در این معاملات بزرگ ابراز آمادگی کرده اند.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ