ترانه تیم ملی “خواجه امیری” تند می شد مردم می رقصیدند + لینک دانلود

0

علی کفاشیان در بین نظرهای موافق و مخالف ترانه تیم ملی نکته نظر متفاوت و در عین حال جالبی دارد.

 ترانه دروازه دنیا ساخته احسان خواجه امیری برای تیم ملی واکنش های بسیاری را به همراه داشته است. از موافق و مخالف همه در این باره سخن گفته اند اما فدراسیونی ها که این ترانه را سفارش دادند حسابی از ترانه رضایت دارند. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در این باره می گوید:« به نظرم عالی شده. خودم که هرچه این آهنگ را گوش می کنم لذت می برم. هم حماسی است و هم ریتم مناسب و تندی دارد.»

اما بسیاری معتقدند ریتم تند آهنگ و شعر زیبایش را صدای خواجه امیری کند کرده و از هیجان انداخته است :”ببین ما این را سفارش دادیم که در ورزشگاه مردم کمی به وجد بیایبند. اگر بیشتر از این تندش می کردند ممکن بود خدای ناکرده مردم را به رقص بیاندازد و آن وقت دیگر حرام بود. (می خندد) مثلش را که شنیدی ، اگر دستت را یک تکان بدهی ، اشکالی ندارد اما اگر شروع کنی به تکان دادن مداوم و پاها و دیگر اندامت با هم ریتمی خوب کار گناهی بود”.

خواجه امیری برای تولید این قطعه از چهره هایی سرشناسی چون «روزبه بمانی» در بخش ترانه و «بهروز صفاریان» در بخش تنظیم استفاده کرده است. فرشاد حسامی نیز از دیگر چهره هایی ست که این هنرمند برای تولید این قطعه از اوکمک گرفته است. «همایون نصیری» در این قطعه پرکاشن نواخته و «میلاد درخشانی» نیز در «دروازه های دنیا» نوازنده تار و سه تار است.

دروازه های دنیا را می توانید در اینجا گوش و در صورت تمایل آن را از اینجا دانلود کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ