تجاوز جنسی ناظم مدرسه به پسران دبستانی در تهران !

4

تجاوز جنسی وحشیانه ناظم مدرسه به مدت دو سال به پسران کم سن و سال دبستانی در تهران حسابی خبرساز شد و واکنش خانواده های این کودکان را به دنبال داشت

 صبح روزچهارشنبه  ۲۴ اردیبهشت تعدادی از خانواده‌های دانش‌آموزان دبستان پسرانه‌ای در غرب تهران به نشانه اعتراض به رفتارهای سیاه ناظم مدرسه که چند تن از دانش‌آموزان خردسال را قربانی نیت شوم خود کرده بود به وزارت آموزش و پرورش رفتند و از مسئولان خواستند در کمترین زمان به مشکلاتشان رسیدگی شود.

پدران و مادران نگران دانش‌آموزان دبستانی ادعا کردند که ناظم بی‌رحم با فریب فرزندانشان آنان را مجبور به کارهایی کرده که دور از انسانیت بوده است. پدر یکی از دانش‌آموزان که نمی‌خواست نامش به خاطر آبروی فرزندش فاش شود، گفت: چند روز پیش پسرم به خانه آمد و گفت که ناظم مدرسه‌شان را پلیس دستگیر کرده است و شایعات بسیاری در مدرسه وجود دارد. کمی نگران شدم و برای این‌که مطمئن شوم اتفاق خاصی نیست به مدرسه رفتم و فهمیدم که ناظم به خاطر فساد اخلاقی و شکنجه سیاه یکی از دانش‌آموزان توسط مدیر و یکی از معلمان غافلگیر شده و سپس با سررسیدن پلیس دستگیر شده است.وی گفت: با شنیدن این اظهارات خیلی نگران شدم و از پسرم خواستم اگر برای وی نیز چنین اتفاقی افتاده به من بگوید. وی که خجالت می‌‌کشید پرده از حقیقت تلخی برداشت که شنیدنش برایم بسیار باورنکردنی بود.

پدر دانش‌آموز دبستانی ادامه داد: پسرم می‌گفت که ناظم وی را به یکی از اتاق‌های خالی مدرسه کشانده و با نشان دادن فیلم‌های مبتذل و غیراخلاقی وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است و در پایان پسرم را تهدید کرده که اگر چیزی به ما بگوید، وی را در سیاهچال خواهد انداخت!

مادر یکی از دانش‌آموزان که خواستار رسیدگی سریع به این پرونده بود در محل تجمع مقابل وزارت آموزش و پرورش به خبرنگار شوک گفت: این ناظم از دو سال پیش تا حالا در این مدرسه ابتدایی مشغول به فعالیت است و مشخص نیست تاکنون چند دانش‌آموز بی‌گناه را قربانی نقشه سیاهش کرده است. وی افزود: ناظم مدرسه در اجرای یکی دیگر از نقشه‌هایش سه تن از دانش‌آموزان را چند هفته پیش به یکی از کلاس‌ها برده و فیلم‌های غیراخلاقی به آنان نشان داده است! این زن ادامه داد: در حال حاضر پدر یکی از دانش‌آموزان با اسنادی که مربوط به پزشکی قانونی است از ناظم مدرسه شکایت کرده و پرونده‌ای در دادسرا نیز تشکیل شده ولی چیزی که تأمل برانگیز است صرف‌نظر شکایت تعدادی از خانواده‌های دانش‌آموزان است زیرا آنان به خاطر آبروی خود و فرزندانشان از خواسته قانونی‌ خود چشم‌پوشی کرده‌اند.

وی گفت: ما به اینجا آمده‌ایم تا از مسئولان بخواهیم به این موضوع رسیدگی کنند، چرا باید چنین انسان شیطان‌صفتی در مدرسه کودکانمان دست به چنین کار زشت و غیرانسانی بزند؟ ما فرزندانمان را به مدرسه می‌فرستیم تا علم و دانش بیاموزند و خیالمان از این بابت باید راحت باشد، نه این‌‌که هر لحظه بترسیم خدای ناکرده بلایی سرشان بیاید.بنابر این گزارش، تحقیقات خبرنگار شوک نشان می‌دهد ناظم مدرسه با گذاشتن وثیقه در حال حاضر آزاد است و مسئولان وزارت آموزش و پرورش نیز قول داده‌اند نهایتاً سه هفته آینده به این ماجرا رسیدگی کنند.

مرجع : ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. علی می گوید

    سلام
    با توجه به این اتفاقی که توسط ناظم مدرسه در تهران افتاده است به نظر شما آیا به کارگیری سرباز معلمان خیلی جوان و مجرد به عنوان معلم توسط آموزش و پرورش در مدارس ابتدایی کار درستی است؟ فقط به این قیمت که اگر معلم استخدام کنیم باید ماهیانه یک میلیون تومان حقوق بدهیم اما به سرباز معلم هر ماه ۱۰۰ هزار تومان می دهیم!! آیا این درست و اصولی است؟

  2. یه دونه می گوید

    وای وای باورم نمیشه عجب آدمایی پیدا میشه !!!!!!!!!!

  3. مرتضی می گوید

    دارم از تعجب شاخ در میارم که این حیوون کثیف با وثیقه آزاده,جمع کنین بابا,این آشغالو باید الان دیروقته که اعدامش میکردین,این کار از صدتا قتل بدتره,اگه یه آدم بدبخت خدازده که پول نداشته باشه کوچکترین کاری کنه مثلا ناخواسته تصادف کنه و یکی رو بکشه)دیگه بیچاریه باید اعدام بشه,اونوقت این خوک کثیف که به بچه های بی گناه و معصوم تجاوز کرده باید راست راست بچرخه,بعدشم اموزش پرورش بگه تا چندهفته ی دیگه هنوز موضوع رو پیگیری میکنیم؟؟؟؟واقعا خجالت داره,بنظرمن باید سریع رسیدگی کنن و حق این اشغال کثیف رو بذارن کف دستش,باید اعدام بشه

  4. دوست می گوید

    قانون اسلامی را بدون کم و کاست و تعلل در مورد چنین اشخاصی انجام دهید. در غیر این صورت شریک جرم این افراد هستید.