نحوه دریافت برگه سهام جدید “کاذر”

0
در حالی که صدور برگه سهام با توجه به پیشرفت تکنولوژی به صورت الکترونیکی در حال امکان پذیری می باشد که شرکت فرآورده های نسوز آذر، بنا به افزایش سرمایه مورخ ۶ شهریور ماه سال ۹۲، سهامداران را مقرر کرده جهت ارایه برگه سهام جدید به صورت حضوری به شرکت مذکور مراجعه نمایند.

در همین راستا، تورنگ، مدیر سهام شرکت فرآورده های نسوز آذر در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: شرکت فرآورده های نسوز آذر براساس قوانین به سهامداران اعلام کرده که جهت دریافت برگه سهام جدید مراجعه حضوری به شرکت داشته باشند.

تورنگ تصریح کرد: بنابراین سهامدار با حضور در شرکت و ارایه کارت ملی یا شناسنامه، ثبت اطلاعات در سیستم شرکت و انجام مراحل قانونی می تواند پس از ارایه سند قدیمی، برگه سهام جدید را بگیرد اما در حال حاضر امکان ارسال برگه های جدید سهام از طریق فکس و یا ایمیل توسط “کاذر” وجود ندارد که علت این امر، به دلیل مسائل امنیتی می باشد.

وی در خاتمه بیان کرد: “کاذر” در نظر دارد با توجه به پیگیری سهامداران و مشکل سهامداران برای حضور جهت دریافت برگه سهام جدید، طی هفته جاری مشکل سهامداران در این زمینه را به کمیته فنی اعلام نماید. حال چنانچه کمیته فنی در همین راستا تصمیمی بگیرد، طی اعلامیه ای آن را به اطلاع عموم خواهیم رساند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ