استاد بزرگوار! واقعا مطمئنید بازیگری نداریم که در میهمانی شبانه با ۲۰ بطر ویسکی دستگیر شود؟!

0

استاد بزرگوار! صنف شما سابقه انتشار فیلم رابطه جنسی را هم داشته، حال از کجا معلوم بازیگری نداشته باشیم که تا آن حد بی‌فکر باشد که در میهمانی شبانه با ۲۰ بطر ویسکی دستگیر شود؟

 روز جمعه خبرنگار انتظامی خبرگزاری ایسنا خبر دستگیری دو بازیگر مشهور به نام‌های «ه – ت» و «م – ک» در یک پارتی شبانه با وضعی نامناسب و به همراه ۱۸ بطری مشروبات الکلی را منتشر کرد.

مهمانی مختلط مهمانی بازیگران فیلم رابطه جنسی فساد جنسی بازیگران فساد اخلاقی هنرمندان عکس رابطه جنسی بازیگران پارتی مختلط بازیگران در پارتی مختلط بازیگر بازداشت شده در پارتی

خبری که به دلیل حساسیت موضوع به سرعت در رسانه‌های مختلف پوشش داده شد. در همین حال استاد بزرگوار امین تارخ رییس و بازرس انجمن بازیگران سینمای ایران در گفتگو با برخی رسانه‌ها با بیان اینکه ما بازیگری نداریم که تا این حد بی‌فکر باشد که در میهمانی شبانه با ۲۰ بطر ویسکی دستگیر شود، گفت: این نشانه کم توجهی و بی‌شرافتی رسانه‌ای است که آن را درج کرده است.

وی با اضافه کردن یک حرف «الف» به صفت «بی‌شرف» و تعدیل بار منفی آن، رسما یکی از شریف ترینِ خبرگزاری‌ها را به بی‌شرافتی متهم کرده است. این در حالی است که هیچ وجدان بیداری منکر آن نیست که خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا در ادوار مختلف خصوصا در دوران ۸ ساله محمود احمدی‌نژاد که فرهنگ و هنر و رسانه، جملگی تحت فشار قرار داشتند، یار و یاور اهالی هنر علی الخصوص بازیگران سینما و تلویزیون بوده است.

این استاد عزیز چنان از معصومیت بازیگران سینما و تلویزیون دم می‌زند که گویی اولین بار است که خبر دستگیری هنرمندان سر‌شناس در میهمانی‌های شبانه و محافل خاص به بیرون درز کرده است!

استاد بزرگوار! صنف شما سابقه انتشار فیلم رابطه جنسی را هم داشته، حال از کجا معلوم بازیگری نداشته باشیم که تا آن حد بی‌فکر باشد که در میهمانی شبانه با ۲۰ بطر ویسکی دستگیر شود؟ شما برای تطهیر صنفی که نسبت به موازین سفت و سخت اخلاقی آنچنان هم مطهر نیست، خبرگزاری ایسنا را برای کلیک بیشتر به خبرسازی متهم کرده‌اید! کیست که نداند خبرگزاری ایسنا برای «کلیک» نیازی به خبرسازی ندارد؟؟

آقای تارخ، بدیهی است که پارتی شبانه و مصرف ویسکی قبح خاصی برای بسیاری از اهالی سینما ندارد. بهتر است به جای فرافکنی، واقعیت‌ها را بپذیرید.

مرجع : تیر پرس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ