تحلیل بنیادی شرکت سیمان دورود

0

ترکیب هیات رئیسه مجمع با حضور آقای فاتح به عنوان رئیس مجمع و نظارت آقای پاکساز و سرکار خانم سیاح و به دبیری آقای مطیعی تواندشتی تشکیل شد.

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان دورود رأس ساعت ۱۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۳.۰۲.۲۴ درمحل هتل لاله با حضور بیش از ۶۵درصد سهامداران برگزار شد.

همچنین نماینده سازمان بورس و نماینده موسسه حسابرسی نیز در جلسه حضور داشتند.

مجمع پس از استماع گزارش هیات مدیره توسط آقای مطیعی تواندشتی و گزارش بازرس قانونی تصمیمات ذیل را اتخاذ نمود.

۱- تصویب صورتهای مالی منتهی به سال مالی۱۳۹۲.۱۲.۲۹

۲- تقسیم ۱۲۵۰ ریال به عنوان سود نقدی به ازای هر سهم

۳- انتخاب موسسه حسابرسی حافظ گام به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس اصلی و موسسه حسابرسی نوین نگر مانا به عنوان حسابرس علی البدل شرکت

۴- انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر الانتشار

۵-اعضای هیئت مدیره جدید شرکت برای سال مالی ۹۳ به شرح ذیل انتخاب گردیدند:

– شرکت سیمان بهبهان

 – شرکت سیمان خزر

– شرکت صنایع سیمان غرب

 – شرکت سیمان فارس و خوزستان

-صندوق بازنشستگی، وظیفه، ازکارافتادگی و پس انداز بانکها

کلیاتی درباره شرکت

تاریخچه

شرکت سیمان درود در تاریخ ۱۳۷۹.۰۴.۰۱ به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و طی شماره ثبت ۴۶۹ مورخه ۱۳۷۹.۰۴.۱۴ در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان دورود به ثبت رسید. شرکت تا قبل از مورخه ۱۳۷۹.۰۴.۱۴ به صورت واحد تابعه شرکت سهامی عام سیمان فارس و خوزستان بوده است و در حال حاضر جزء شرکت های فرعی و وابسته شرکت سهامی عام سیمان فارس و خوزستان بوده است و در حال حاضر جزء شرکت های فرعی و وابسته شرکت سهامی عام سیمان فارس و خوزستان می باشد. در تاریخ ۱۳۷۹.۹.۲ شرکت سهامی عام سیمان فارس و خوزستان واحد سیمان دورودرا به قیمت تمام شده بر اساس مبایعه نامه شماره ۸۰۶۶، کل داراییها و بدهیهای واحد دورود را تا پایان ۱۳۷۹.۰۸.۳۰ به شرکت سیمان دورود منتقل نمود.

مرکز اصلی شرکت در شهرستان دورود، و شرکت در تهران دارای دفتر می باشد.

شرکت سهامی عام سیمان دورود بر اساس تصمیم شورای عالی سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ ۱۳۸۱.۱۱.۱۴ در سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرفته شد.

فعالیت اصلی شرکت طبق ماده ۲ اساسنامه، تولید سیمان تیپ ۱و۲و۵ می باشد.

به موجب مجوزهای صادره بهره برداری از کوره واحد یک شرکت با ظرفیت روزانه ۴۰۰ تن در سال ۱۳۳۷ آغاز شده است و در اجرای سیاستهای توسعه و افزایش ظرفیت، کوره واحد دو در سال ۱۳۴۸ با ظرفیت روزانه ۱۰۰۰ تن و در سال ۱۳۵۹، کوره واحد سه با ظرفیت ۲۵۰۰ تن در روز به ظرفیت اولیه افزوده شد. به موجب پروانه بهره برداری شماره ۱۱۸۴۹ مورخه ۱۳۸۷.۰۷.۲۹ ظرفیت کوره واحد سه به ۱۸۰۰ تن در روز کاهش و ظرفیت تولید مجموع کوره ها به ۳۲۰۰ تن در روز تغییر یافت.

سرمایه و ترکیب سهامداران

سرمایه شرکت در بدو تأسیس مبلغ ۳۱.۲۵۰ میلیون ریال (شامل تعداد ۳۱.۲۵۰.۰۰۰ سهم به ارزش اسمی هر سهم ۱.۰۰۰ ریال) بوده که طی چند مرحله به شرح زیر به مبلغ ۸۰.۰۰۰ میلیون ریال (شامل ۸۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم به ارزش اسمی هر سهم ۱۰۰۰ ریال) در پایان سال مالی منتهی به ۱۳۹۲.۱۲.۲۹ افزایش یافته است.

تغییرات افزایش سرمایه شرکت

مجمع سیمان دورود سود سهام سیمان دورود سهامداران سیمان دورود

وضعیت معاملات و قیمت سهام

شرکت در تاریخ ۱۳۸۱.۱۱.۱۴ در بورس اوراق بهادار تهران در گروه صنعت سیمان با نماد سدور درج شده و سهام آن برای اولین بار در تاریخ ۱۳۸۱.۱۲.۰۶ مورد معامله قرار گرفته است.

وضعیت سهام طی سه سال اخیر به شرح زیر بوده است:

مجمع سیمان دورود سود سهام سیمان دورود سهامداران سیمان دورود
آمار تولید
مجمع سیمان دورود سود سهام سیمان دورود سهامداران سیمان دورود
نمودار تولید سیمان و کلینکر در ۵ سال اخیر
مجمع سیمان دورود سود سهام سیمان دورود سهامداران سیمان دورود
مجمع سیمان دورود سود سهام سیمان دورود سهامداران سیمان دورود
ترازنامه
مجمع سیمان دورود سود سهام سیمان دورود سهامداران سیمان دورود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ