دریافت سود سهام شرکت “پخش البرز” از کلیه شعب بانک پارسیان

0
با توجه به اینکه تعدادی از سهامداران شرکت پخش البرز در خصوص دریافت سود سهام این شرکت سوالاتی را مطرح کرده بودند از جمله اینکه گویا تنها یک شعبه برای پرداخت سود سهام از طرف شرکت معرفی شده و باعث ایجاد مشکلات برای آنها شده است با این شرکت تماس گرفتیم.

در همین راستا، رستمی مدیر امور سهام شرکت پخش البرز به خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: شرکت برای واریز سود مجامع اقدام به خرید یک سامانه از بانک پارسیان نموده است که این سامانه با مشکلاتی همراه بود. بنابراین طی صحبت هایی که در مجمع شرکت نیز در این خصوص از طرف سهامداران مطرح شد تصمیم بر این است که راهکار بهتری برای رفاه حال سهامداران اندیشیده شود.

مدیر امور سهام شرکت پخش البرز افزود: با توجه به تصمیماتی که در مجمع اتخاذ شده است پرداخت سود کلیه سهامداران حقیقی با هر میزان سهم از تاریخ ۹۳.۵.۱ در کلیه شعب بانک پارسیان صورت خواهد گرفت بنابراین کلیه سهامداران می توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک پارسیان در سراسر کشور با در دست داشتن کارت ملی سود سهام خود را نقداً دریافت و یا به حساب های بانکی مورد نظر خود منتقل کنند.

در خاتمه وی عنوان کرد: از آنجایی که زمان پرداخت سود شرکت از ابتدای مرداد ماه است شرکت هر گونه تغییر در شیوه پردخت را جهت افزایش رفاه حال سهامداران از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهند نمود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ