زمان و نحوه پرداخت سود سهام ۸ شرکت بورسی

0

شرکت های پخش البرز، سرمایه گذاری البرز، گروه دارویی سبحان، داروسازی تولید دارو، سیمان بجنورد، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، صنعتی و شیمیایی رنگین، سیمان سفید نی ریز برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام سال مالی ۹۲ را اعلام کردند.

شرکت پخش البرز اعلام کرد در مجمع عمومی عادی سالیانه ۹۲ که در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۳ برگزار شد مبلغ ۶۲۰ ریال سود نقدی جهت تقسیم بین سهامداری تصویب شد .

بر اساس تصمیمات این مجمع سهامدارن حقوقی که در زمان برگزاری مجمع سهامدارن این شرکت بوده اند از تاریخ یکم مرداد ماه ۹۳ و سهامدارن حقوقی نیز از تاریخ یکم مهر تا ۳۰ آذر ماه سال جاری سود سهام دریافت خواهند کرد.

پرداخت سود سهام سرمایه گذاری البرز

 سهامدارن شرکت سرمایه گذاری البرز نیز که داری ۲۰ هزار سهم می باشند از تاریخ چهارم آبان لغایت ۳۰ آبان ماه ۹۳ ، سهامدارن دارای ۲۰ هزار و یک الی ۳۰ هزار سهم از دوم آذر لغایت ۱۳ آذر ماه، سهامدارن دارای ۳۰ هزار و یک الی ۴۰ هزار سهم از تاریخ ۱۶ آذر لغایت ۳۰ آذر ماه و سهامدارن دارای ۴۰ هزار سهم به بالا از تاریخ یکم دی ماه ۹۳ به بعد سود سهام سال مالی گذشته خود را دریافت می کنند.

پرداخت سود سهام گروه دارویی سبحان

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری سهامدارنی که در تاریخ برگزاری مجمع سهامدار این شرکت می باشند می توانند از تاریخ ۱۵ آبان امسال سود سهام دریافت کنند.

سهامداران دارای یک تا ۲۰ هزار سهم از تاریخ ۱۵ آبان لغایت ۱۵ آذر ماه، سهامداران دارای ۲۰ هزار و یک تا ۱۰۰ هزار سهم از تاریخ ۱۵ آذر لغایت ۱۵ دی ماه ۹۳، و سهامداران دارای ۱۰۰ هزار سهم به بالا نیز از ۲۰ دی ماه سال جاری به بعد سود سهام سال مالی ۹۲ را ریافت می کنند.

پرداخت سود سهام داروسازی تولید دارو

 شرکت داروسازی تولید دارو نیز اعلام کرد اشخاص حقیقی که در زمان برگزاری مجمع عمومی سالیانه سال مالی ۹۲ سهامدار این شرکت بوده اند از مهر ماه سال جاری و اشخاص حقوقی از آذر ماه امسال سود سهام سال گذشته خود را دریافت خواهند کرد.

پرداخت سود سهام سیمان بجنورد

 بر اساس تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری سهامدارنی که در تاریخ برگزاری مجمع سهامدار شرکت سیمان بجنورد بوده اند می توانند از شهریور ماه امسال سود سهام دریافت کنند.

سهامداران دارای یک تا ۵۰۰ هزار سهم تا پایان شهریور ماه، سهامدارن دارای ۵۰۰ هزار و یک الی یک میلیون سهم تا پایان مهر ماه، سهامداران دارای یک میلیون و یک الی یک میلیون و ۵۰۰ هزار سهم تا پایان آبان، سهامداران دارای یک میلیون و ۵۰۰ هزار و یک تا دو میلیون سهم تا پایان آذر و سهامداران دارای دو میلیون سهم به بالا نیز تا پایان دی ماه امسال سود سهام خود را دریافت می کنند.

پرداخت سود سهام توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی

  سهامداران شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی که دارای بیش از یک میلیون سهم می باشند از تاریخ ۱۰ دی ماه لغایت ۹ بهمن ماه، سهامداران دارای بیش از یکصد هزار سهم الی یک میلیون سهم از تاریخ ۱۰ آذر ماه لغایت ۹ دی ماه، سهامداران دارای بیش از پنجاخ هزار سهم تا یکصد هزار سهم از تاریخ ۱۰ آبان لغایت ۹ آذر ماه و سهامدارن کمتر از ۵۰ هزار سهم از تاریخ ۱۰ مهر لغایت ۹ آبان ماه ۹۳ سود سهام دریافت می کنند.

پرداخت سود سهام صنعتی شیمیایی رنگین

به موجب تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ ۲۵ اسفند ماه ۹۲ سهامدارن حقوقی که در تاریخ برگزاری مجمع سهامدار شرکت صنعتی شیمیایی رنگین بوده اند می توانند از ۲۵ خردا ماه امسال سود سهام دریافت کنند.

همچنین سهامدارن حقیقی نیز که دارای یک الی ۱۰۰ هزار سهم می باشند در مهر ماه، سهامدران دارای ۱۰۰ هزار و یک الی ۲۰۰ هزار سهم در آبان ماه، سهامدران دارای ۲۰۰ هزار و یک الی ۳۰۰ هزار سهم در آذر ماه و سهامداران دارای بیش ار ۳۰۰ هزار و یک سهم در دی ماه ۹۳ سود سهام دریافت می کنند.

پرداخت سود سهام سیمان سفید نی ریز

سهامدران زیر یک درصد از تاریخ ۱۵ خرداد لغایت ۱۵ تیر ماه و سهامداران دارای یک درصد تال زی سه درصد از تاریخ ۱۵ تیر لغایت ۱۵ مرداد ماه جهت دریافت سود سهام سال مالی ۹۲ خود نزد شعبه افتتاح کننده حساب مراجعه کنند.

همچنین سهامداران دارای بالای سه درصد سهم نیز از تاریخ ۱۵ مرداد الی ۲۶ دی ماه ۹۳ سود سهام دریافت خواهند کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ